Vraag

DHCP V10a werkt niet goed

  • 19 April 2019
  • 4 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik heb inmiddels een aantal topics gelezen over het probleem dat de DHCP server niet goed lijkt te werken, of er een verkeerd ip adres wordt toegewezen. Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar kom er niet uit hoe dit op te lossen.
De volgende topics heb ik uitgebreid doorgenomen:
  • DHCP server werkt niet of niet goed
  • V10a automatische IP-adres wijzigingen
Ik heb momenteel geen rand apparatuur aangesloten op mijn experiabox, maar hij blijft problemen geven.

Kan iemand mij duidelijk, en niet al te technisch uitleggen hoe ik dit op kan lossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Kan iemand mij duidelijk, en niet al te technisch uitleggen hoe ik dit op kan lossen?
Laat die V10A vervangen door een andere Experia Box zoals de V10 (zonder A).
Je kunt dit forceren door twee telefoonaansluitingen te contracteren immers dan zal KPN de V10A moeten vervangen omdat deze maar één telefoonpoort heeft. Na levering van een andere Experia Box kan je de telefoonaansluiting(en) weer laten vervallen, je hoeft dan de Experia Box niet weer in te leveren.

Ik hoop dat deze uitleg niet te technisch was. 😉
hahahaha! Dank je WJB, goed advies. Ik ga kijken hoe ik dit kan gaan invliegen.
enne, nee zeker niet te technisch. heb er inmiddels wel wat verstand van, maar niet bijzonder diepgaand.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Peter, welkom op het forum! De methode die wjb beschrijft zal inderdaad werken om je een V10 te bezorgen. Dit is alleen niet iets dat je zelf in de MijnKPN kunt doen. DIt kan alleen via de klantenservice gedaan worden. Ik kan je daarbij helpen, vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

Dat gezegd hebbende, wat ervaar je precies aan problemen met je V10A en DHCP? Want het klopt dat er problemen waren, maar met de update in februari naar firmware versie 190 zijn de meeste van deze problemen verholpen. We zien dat ook duidelijk terug in de klanten die contact met ons opnemen. Dus ik zou graag met je kijken naar wat je ervaart en of we dat niet anders kunnen verhelpen.