Digitenne in combinatie met internet

  • 5 July 2019
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

Eerder had ik al digitenne. Laatst heb ik ook sneller internet buitengebied besteld. Op het bestelformulier staat echter dat de dienst voor Digitenne basis ontvanger wordt verwijderd. Maar volgens mij heb ik nog steeds digitenne nodig om tv te kijken of gaat dit straks via het internet?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Alwinvanruijven. Welkom op het KPN Forum. Het lijkt erop dat je het Digitenne abonnement hebt verwijderd. Om dit verder te kunnen uitzoeken heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Gedaan
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je op 25 juni een wijziging hebt doorgevoerd in Mijn KPN. In deze wijziging heb je aangegeven dat je de Digitenne ontvanger wil verwijderen. Als je tv wilt blijven kijken, dan lijkt mij dat niet verstandig. We kunnen het beste deze wijziging annuleren en opnieuw invoeren. Het zal dan wel langer duren voordat je gebruik kan maken van Sneller Internet Buitengebied.
Is het dan hierbij geregeld dat we digitenne behouden en over enige tijd ook Sneller Internet buitengebied hebben?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een bestelling te annuleren. Ik zou je willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice (0800 0402). Zij zullen je doorverbinden met de afdeling contracten om deze bestelling te annuleren en op de juiste manier aan te vragen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het is gelukt om deze bestelling te annuleren. Mocht je nog andere vragen hebben, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer