Beantwoord

Direct Online Pakket bundel verhogen

  • 6 July 2020
  • 3 reacties
  • 578 keer bekeken

Ivm een vertraging door KPN Netwerknl komt onze monteurafspraak te vervallen. We krijgen tijdelijk een direct online pakket met 50Gb data. De afgelopen tien dagen hebben we mb aanvullers van 10gb per dag gebruikt door het steeds uitgesteld installatie, die bleek al net genoeg te zijn met gierige gebruik. 

Kan ik de sim kaart gratis opwaarderen als het op is? Vooral tijdens deze pandemie vinden vergaderingen en alle colleges online plaats, veel internet dus. We hopen op jullie begrip voor onze situatie en hopen geinformeerd te kunnen zijn op de volgende monteur datum. Alvast bedankt. :) 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 July 2020, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Cornsoup, welkom! We kunnen deze databundel voor je aanvullen als je er bijna doorheen bent. Het duurt over het algemeen ongeveer 24 uur om dat te regelen. Dus als je er bijna doorheen bent, laat het hier weten en zorg dat je forumprofiel ingevuld is. Je kunt dit ook via de andere klantenservice ingangen (0800-0402, chat, Facebook, Twitter) aanvragen, net wat je voorkeur heeft. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cornsoup, we hebben niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Hoi @Cornsoup, we hebben niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Hallo, ja, ik zal weer contact met jullie opnemen wanneer we bijna doorheen is. Hartelijk bedankt! :)