Vraag

Direct online pakket na 5 dagen op en nog steeds niet opgewaardeerd!

  • 28 May 2023
  • 6 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik ben al 5 dagen zonder internet omdat de buddel op is. Ik bel elke keer en wordt mij gezegd dat deze keer wel gelukt is en binnen een paar uur ik weer internet is huis heb! 
BELACHELIJK! Want het is nog niet gelukt.!!

ik ben erg teleurgesteld in de service van kpn en overweeg daarom te overstappen.


6 reacties

Ik ben ook al 5 dagen zonder internet omdat de buddel op is. Ik bel elke keer en wordt mij gezegd dat deze keer wel gelukt is en binnen een paar uur ik weer internet is huis heb! 
BELACHELIJK! Wat het is nog niet gelukt.!!

io ben erg teleurgesteld in de service van kpn en overweeg daarom te overstappen.


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Issa2022! Vervelend te horen dat het nog niet gelukt is. Ik heb gekeken naar de gegevens in je profiel. Wat ik zie is dat 25 mei aansturing is gedaan om de simkaart opnieuw te activeren. 

Wil je bevestigen dat het daarmee gelukt is dat data weer aan het werk te krijgen?

Hoi,

 

wil je de 100gb weer opwaarderen?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Issa2022 hi! Ik zie dat in de systemen al een aanvraag is gedaan. Wil je hier bevestigen dat deze goed is aangekomen?

Is nog niet goed aangekomen, graag de 100gb opwaarderen en bevestigen dat het gedaan is!!

Reputatie 7
Badge +17

@Issa2022 ik heb voor je nagevraagd waarom het automatisch opwaarderen niet goed gaat. Met daarnaast de vraag om het bij te schrijven.

Reageer