Dit kan toch niet!

• 20 March 2012
  • 4 reacties
  • 9635 keer bekeken

Verhuizen met KPN Glasvezel.

Moet toch niet zo moeilijk zijn, denkt u? Nou, dus wel! Mijn schoonouders hebben 6 weken van tevoren hun verhuizing doorgegeven, en vorige week donderdag zou tussen 8 en 10 uur in de ochtend de installateur komen. Geverifieerd met een e-mail en een brief. So far, so good! Dus zij vroeg uit bed, en maar wachten. Om kwart voor 11 gebeld met KPN. De installatie was geannuleerd, werd gezegd, waarom wisten ze niet. De technische dienst zou gebeld worden, en dan zouden ze terugbellen, niet gedaan. Volgende dag, weer gebeld, wij bellen terug hoor, niet gedaan. Maandag dan, inmiddels verhuisd naar het nieuwe adres, weer bellen, wij bellen u vandaag terug hoor, ja, maar wel op mijn 06, want ik heb dus geen telefoon meer. U raadt het al, weer niets. Dan vandaag maar weer, ehm... ja, teruggebeld, de vorige bewoner hield de lijn vast. Is niet waar, want glasvezel is voorbereid in de woning maar nooit gebruikt, dus dat kan niet. Al met al zitten mijn schoonouders, schoonvader lichamelijk beperkt, een van de weinige dingen die hij heeft is internet, en slechtziende schoonmoeder met een terminaal zieke moeder zonder telefoon, internet en digitale tv. En zonder zicht wanneer dit opgelost gaat worden, als dit al gaat lukken. Intussen maar bellen met de mobiele telefoon á 10 cent per minuut plus alle telefoonkosten naar familie, met beide een WAO uitkering. Dit is niet fraai, hier ben ik zéér verbolgen over, en als dit niet vlot opgelost wordt, stappen zij op bij KPN, en weet u wat? Dan stappen wij ook over naar een ander die goedkoper internet levert, en wel behalve met veel begrip ook met oplossingen komt. Dit wou ik nou even kwijt, iemand een idee waar wij vlot een nieuwe aansluiting kunnen regelen?

Anita

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste Arvita, 

Zou je mij in een Privé bericht de postcode en het huisnummer van je schoonouders willen sturen? Dan kan ik het voor u oppakken. Graag ook je eigen 06-nummer toevoegen, zodat ik contact met je op kan nemen.

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Reputatie 7
Badge +11
Beste arvita,

Heeft u inmiddels contact gehad met Boudewijn en indien ja, is er een oplossing gevonden?

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hier ben ik weer,

Met een nieuwe account aangemeld, want ik ben mijn vorige inlog vergeten. Het toppunt is helaas bereikt. Ik heb een reactie hier ontvangen, maar op dat moment hadden mijn schoonouders tijdelijk een dongel gekregen met 2 Gb, een tijdelijk telefoonnummer en digitenne. Vandaag zou de installateur komen om het echt in orde te  maken, en alle kosten zouden vergoed worden. Helaas, hij kwam niet, nadat mijn schoonvader nu toch echt ontplofte, zet ik hier nog een reactie neer in een laatste hoop dat iemand hier iets kan doen. Ze hoeven hun oude telefoonnummer niet terug, als ze maar zo snel mogelijk alles aangesloten hebben. Vandaag werd hen namelijk ook verteld dat het nog 4 weken ging duren. Ondertussen belt mijn schoonvader met Ziggo, die kunnen binnen 10 werkdagen aansluiten, en dan zijn jullie een goede  klant kwijt. Ook wij kijken nu rond naar een andere provider, ik ben zó boos! Weer 3 uur speuren op het internet, iedereen kalmeren, etc. En dat in deze moderne tijd, waarin de techniek voor niets staat????

Anita van der Weij

Hallo medewerkers van KPN.

Ontzettend bedankt voor de snelle reactie na mijn mail van gisteravond en persoonlijke mail van vanochtend. Resultaat: Mijn schoonvader krijgt een dongel opgestuurd met onbeperkte toegang en dataverkeer om te kunnen internetten tot de boel écht allemaal werkt. Ik zou zeggen, kom je er niet uit via de telefoon, zet je probleem op dit forum, dan komt er een échte oplossing. Verder wordt er doorgewerkt aan het tot stand komen van de aansluiting ook van deze kant. Mijn schoonvader is heel blij met dit resultaat, en vroeg mij dit te plaatsen op dit forum. Vrijdag de 13e is altijd al een goede dag voor me geweest! ;)

Met vriendelijke groet,

Anita van der Weij

Reageer