Hallo
Ik wil even mijn frustraties kwijt en met de hoop dat ik een keer van de problemen afkom.
Ik heb mijn alles in 1 pakket gewijzigd met de gedachte om mijn internert snelheid te verhogen
Dit zou in gaan op 17 mei j.l.op deze dag was het gedaan met de pret en is alles niet meer te gebruiken
Ik heb op de zelfde dag gebeld naar klantenservice om dit door te geven en ik kon niet geholpen.worden omdat het probleem nog niet bekend is ,na lang vragen is er toch maar een monteur onze kant op gekomen en dat 3 dagen later,dus 3 dagen al geen gebruik kunnen maken.
De beste man kwam bij ons aan de deur en vertelde mij dat het probleem in de wijkcentrale zit doordat ze er niet goed bij konden omdat er een kast voor stond heeft hij de aansluiting terug gezet zodat wij toch weer internet ed hadden totdat de kast verplaatst was en dan zouden ze mijn nieuwe abonnement kunnen afronden.
Ruim een week verder weer alles op zwart en wederom naar klantenservice gebeld om melding te maken en kreeg te horen dat ze niks voor mij konden doen omdat er nog een ticket op stond ik kreeg wel een noodpakket aangeboden waar je verder niet veel mee kan..
Na diverse keren bellen en elke keer hetzelfde aan te moeten horen is tot op de dag van vandaag het probleem nog niet oogelost dus bijna al 1 MAAND.
Gisteren weer mijn beklach gedaan en kreeg het toen te horen dat ik een digitenne noodpakket kon krijgen om toch nog een beetje tv te kunnen kijken.dit ia vandaag binnen gekomen en of het zo moet zijn geen beeld.
Wederom weer klantenservice gebeld en kreeg te horen dat het nog geactiveerd moet worden dus ook vandaag weer geen tv.
Ik ben er onderhand helemaal klaar mee en overweeg ook om per direct alles te ontbinden en mijn abonnement op te zeggen want mijn vertrouwen in kpn is helemaal weg.
Help dit kan zo niet langer