Diverse klachten na wissel pakket

  • 15 June 2021
  • 16 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo 

Ik wil even mijn frustraties kwijt en met de hoop dat ik een keer van de problemen afkom.

Ik heb mijn alles in 1 pakket gewijzigd met de gedachte om mijn internert snelheid te verhogen

Dit zou in gaan op 17 mei j.l.op deze dag was het gedaan met de pret en is alles niet meer te gebruiken

Ik heb op de zelfde dag gebeld naar klantenservice om dit door te geven en ik kon niet geholpen.worden omdat het probleem nog niet bekend is ,na lang vragen is er toch maar een monteur onze kant op gekomen en dat 3 dagen later,dus 3 dagen al geen gebruik kunnen maken.

De beste man kwam bij ons aan de deur en vertelde mij dat het probleem in de wijkcentrale zit doordat ze er niet goed bij konden omdat er een kast voor stond heeft hij de aansluiting terug gezet zodat wij toch weer internet ed hadden totdat de kast verplaatst was en dan zouden ze mijn nieuwe abonnement kunnen afronden.

Ruim een week verder weer alles op zwart en wederom naar klantenservice gebeld om melding te maken en kreeg te horen dat ze niks voor mij konden doen omdat er nog een ticket op stond ik kreeg wel een noodpakket aangeboden waar je verder niet veel mee kan..

Na diverse keren bellen en elke keer hetzelfde aan te moeten horen is tot op de dag van vandaag het probleem nog niet oogelost dus bijna al 1 MAAND.

Gisteren weer mijn beklach gedaan en kreeg het toen te horen dat ik een digitenne noodpakket kon krijgen om toch nog een beetje tv te kunnen kijken.dit ia vandaag binnen gekomen en of het zo moet zijn geen beeld.

Wederom weer klantenservice gebeld en kreeg te horen dat het nog geactiveerd moet worden dus ook vandaag weer geen tv.

Ik ben er onderhand helemaal klaar mee en overweeg ook om per direct alles te ontbinden en mijn abonnement op te zeggen want mijn vertrouwen in kpn is helemaal weg.

Help dit kan zo niet langer

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Cliffs! Wat een toestand. Zo te horen zijn we inmiddels bijna een maand verder. Dat is erg lang en de tijdelijke oplossingen die we aanbieden; daar heb je niets aan 😞. Kan me voorstellen dat je op het punt staat de handdoek in de ring te gooien. Op de achtergrond wordt er vast hard gewerkt wordt aan een oplossing om in de wijkkast te kunnen komen, maar daar heb jij natuurlijk geen boodschap aan. Goed dus dat je hier even aan de bel trekt. Wij voorzien je graag van meer duidelijkheid. 

Om erachter te komen wat er op dit moment aan de hand is, kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je! 

Beste lisa

 

Ik heb mijn gegevens toegevoegd zoals gevraagd.

Betreft probleem wijkkast dat is al ruim een week geleden aangepast en heb dit al meerdere malen aangegeven

Reputatie 7

Dank voor de gegevens @Cliffs. Ik heb de storingsmelding daarmee gevonden en dat is een behoorlijk verhaal zeg! Als ik het goed begrijp werd jouw verbinding omgezet maar is er sindsdien helemaal geen signaal meer. Daar is de Technische Dienst mee bezig, dat is bij hen in de juiste handen. Ik lees dat er al wel een Mifi router is opgestuurd zodat je op die manier kunt internetten, die werkt verder wel? De Digitenne die je had gekregen werkte nog niet dus, wat werkte daar precies niet aan? Kreeg je daarbij bijvoorbeeld een foutmelding? Ik zie dat je daar gisteren ook over had gesproken met de klantenservice, ik zie er alleen niet bij staan wat daar uit kwam. Kan je het CAS ID van die Digitenne ontvanger ook aan je profiel toevoegen, als het nog niet werkt?

Hallo jasper

 

Gister heb ik het cas id doorgegeven aan jou collega en die zei dat hij hem had geactiveerd en dat dit een uur zou duren.tot op heden nog geen beeld en ik krijg de melding dat er geen signaal is.

Momenteel ben ik niet thuis om het cas id op te zoeken

Reputatie 7

Dan moeten wij dat ook even bekijken inderdaad. Zou je 'm in kunnen vullen als je thuis bent en hieronder een seintje geven? Dan kijken we dan meteen met je mee naar de Digitenne.

Ik heb het nummer in de kolom over mij gezet

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Cliffs! Ik zie dat gister een collega een activatie heeft gedaan. Dit is overduidelijk niet goed gegaan. Om deze reden heb ik contact opgenomen met de afdeling die gaat over de registratie en activatie met in dat bericht het CAS id van de ontvanger. Als het goed is moet deze binnenkort weer werken. :relaxed: Ik zou je willen aanraden de ontvanger aan te zetten en op Nederland 1 te laten staan zodat deze het activatie signaal kan ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Cliffs ik heb een kleine update. Ik zie de Digitenne ondertussen online. Zou je kunnen kijken of dit ook het geval is?

Beste Bram

 

Wederom niks.

Is er al enig zicht wanneer de andere problemen zijn opgelost morgen 1 maand verder:rage:

 

Ik vind het onderhand een kansloze missie worden op deze manier

Reputatie 7
Badge +30

Wat vreemd, @Cliffs! Wil je toch eens proberen om de ontvanger even 30 seconden van het stroom te halen? Dan even weer uitgebreid zoeken. Het zou echt moeten werken. Ik hoor het graag van je. 

Hallo Marcia.

 

Ik heb inmiddels al telefonisch contact gehad met je collega en digitenne doet het nu.

Nu de rest nog 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, vandaar! Ik hoop inderdaad dat de rest ook snel opgelost is..!

En weer een dag verder en nog niks gezien of gehoord.

Gisteren een medewerker aan de telefoon gehad en vertelde mij dat ik vandaag wat meer te horen zou krijgen..

Morgen ga ik de boel maar opzeggen bij jullie want mijn geduld is op.

Reputatie 7

Ik de storingsmelding zie ik geen notities van gisteren staan, wel zie ik dat er vandaag meerdere dingen zijn genoteerd en dat er contact met je is geweest. Ook zie ik staan dat meerdere dingen zijn gedaan om de verbinding weer actief te krijgen, en dat de verbinding nu actief zou zijn. Ik heb de verbinding ook nagemeten om te kijken wat die aangeeft en de Experia Box lijkt online te zijn. Werkt het voor jou nu ook?

Bedankt voor de reactie

 

Alles doet het gelukkig weer.

Ik wil nog wel 1 ding aanpassen en dat is 4k ontvanger kan dit geregeld worden

 

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen, fijn dat het werkt! Graag gedaan. Het 4K pakket kan momenteel alleen telefonisch (via 0800-0402) worden aangezet. Als je daarover belt kan daar met je naar gekeken worden