Beantwoord

Dns resolving hapert sinds onderhoud aan netwerk

  • 25 November 2022
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1

Op 23/11 is er onderhoud geweest aan het netwerk volgens sms van kpn. Sindsdien hikt het ophalen van internetpagina's. De boel is herstart, maar op dag twee is het probleem hetzelfde. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Cery 30 November 2022, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1

De modem doet ook raar, ik kan niet inloggen via de mijnmodem URL, maar wel op ip adres...vage schizzel

Reputatie 1

Uit de logging: Connection has been terminated: remote station is not answering to LCP Echo requests.

 

Dit gebeurt dus de hele tijd.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cery, wat irritant dat het niet beter is geworden na het onderhoud. Nog steeds niet? We zijn namelijk alweer een paar dagen verder. 

Dat je niet altijd kan inloggen herken ik wel, gelukkig werkt het wel via een andere weg. Dit is ook bekend en wordt aan gewerkt. 

Maar merk je met die foutmelding ook dat het internet echt wegvalt? 

Modem is al hertstart, ook gereset? Maakt dat nog verschil?

Reputatie 1

Problemen komen in tweeën denk ik. De glasverbinding heb ik kunnen herstellen, de tv ontvanger is vervangen. De oude stopte er helemaal mee. Heeft ongeveer 7 jaar gewerkt. Achteraf was de ontvanger al langer een probleemkind, maar door de overstap naar glas was even niet duidelijk wat elkaar beïnvloed.  Dit is opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top. Mocht je nog vragen hebben verder hoor ik dat graag.Â