Vraag

DNS server fout: internet valt dagelijks uit

  • 22 January 2023
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Voorheen wekelijks maar tegenwoordig is het dagelijks dat ervaar dat het internet ermee stop, zowel bekabeld als WiFi. Kan men inloggen in de Experiabox om te achterhalen wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

René 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @RenéMooij , dat heb ik de laatste tijd ook regelmatig, zie mijn topic daarover.

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Wel verbinding, maar geen internet. Windows meldt problemen met de naamomzetting, DNS dus.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo René, dat is natuurlijk knap lastig en niet de bedoeling. Ik heb de verbinding proberen door te meten maar ik kom op de gegevens in jouw profiel geen actief abonnement tegen. Zou je kunnen controleren of de gegevens kloppen. Je kan ook de stappen op de pagina voor problemen en storingen met internet & Wifi volgen of bellen met 0800-0402 voor direct contact.

Beste Remco,

Kun je wat met het volgende abonnementnummer?

*******************************

Ik verneem graag je reactie of de verbinding goed is.

met vriendelijke groet,

René 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @RenéMooij Ik kom zowel op de postcode en huisnummer in jouw profiel, als het klantnummer geen actief abonnement tegen. Gaat het om een rechtstreeks afgesloten abonnement bij KPN. Anders zou ik je willen adviseren om te bellen met 0800-0402 op het moment dat de storing zich voordoet.