Beantwoord

Domeinnaam in beheer bij Argeweb, klopt dat

  • 3 November 2019
  • 8 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik krijg bericht van Argeweb bv

zij vertellen dat mijn domeinnaam bij hen is ondergebracht (hhfoodprojects.nl)

wat is hier van waar??

kunt u mij aangeven of dit fakenieuws is

dank groet Henk Hamminga

 

icon

Beste antwoord door Nick83 3 November 2019, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... als het uw domeinnaam is, dan weet je dat toch zelf wel?

Maar goed…

 

 

Het klopt dus. Wat willen ze van je? Ze willen geld zeker? :joy:

Ja dat is mijn domeinnaam inderdaad in beheer van KPN 

dus niet van Argeweb BV

is dit bij jullie bekend??

gr Henk hamminga 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja dat is mijn domeinnaam inderdaad in beheer van KPN 

dus niet van Argeweb BV

is dit bij jullie bekend??

gr Henk hamminga 

 

 

Dan zal je waarschijnlijk moeten wezen bij het zakelijke forum. Niet hier bij het forum voor particulieren. KPN bied dergelijke diensten niet aan voor particulieren.

Reputatie 7

Ja dat is mijn domeinnaam inderdaad in beheer van KPN 

dus niet van Argeweb BV

Toch is dit domein in beheer bij Argeweb BV.

Badge +19

Maanden geleden heb je daar bericht van gehad. Het klopt dus!

Reputatie 7

Hoi @Henkhamminga, welkom op het forum. Wat er al gezegd is door de rest klopt helemaal, alles wat bij ons te maken heeft met het beheren van domeinen is onderdeel van de zakelijke tak van KPN. Inhoudelijk kan ik daar niets over inzien, de collega's op het zakelijke forum en bij de zakelijke helpdesk kunnen dat wel. Als het domein inderdaad is verplaatst, zal je daar een bericht over gehad hebben zoals Joep zegt.

Reputatie 7
Badge +24

Maar als ik het zo begrijp, is het DNS beheer door KPN denk ik uitbesteed? Maar de betaling zal wellicht nog wel gewoon via KPN lopen. Of word de hele webhosting door KPN van de hand gedaan?

Ik heb jaren geleden ook voor iemand een poosje een website bij KPN beheerd. Eerst was dat Tiscali, maar dat werd toen overgenomen door KPN. Op een gegeven moment zijn we bij KPN weg gegaan, waarom weet ik eigenlijk niet meer. Er was bij KPN iets niet mogenlijk ofzo, en dat hadden we wel nodig. Maar ik weet niet meer wat het was.

Reputatie 7

Voor zover ik weet doen we de hosting daar zelf, maar ik weet niet precies hoe het beheer van de websites nu is ingericht bij de zakelijke collega's. Dat antwoord heb ik niet voor je :slight_smile: