Beantwoord

Dongel opzeggen niet verwerkt en nu aanmaning

  • 5 July 2019
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik heb mijn KPN dongel via chat een maand geleden mei 2019 op gezegd toch wordt er geld afgeschreven ? Deze heb ik teruggeboekt en nu aanmaning dat ik moet betalen????
Ik kan niet bellen ivm doofheid.
opslaan van de chat ging niet
Wat nu ? zo blijf ik bezig?
graag je hulp

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 July 2019, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Leurs . Wat een nare geschiedenis!
Ik zoek graag samen met je naar een oplossing. Kun je je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?
Beste Erwin
ik heb mijn profiel aangepast wat nodig is.
Mocht je nog wat missen hoor ik dat graag van je
Dankjewel!
Wat ik nu bij elkaar kan puzzelen is dat de collega het heeft opgezegd. Je hebt hier te maken met een maand opzegtermijn dus de datum van opzegging is 22-06-2019. Wellicht zit daar het misverstand?
Ik zie dat er één factuur niet betaald is en vervolgens is er nog een slotfactuur verschenen. Waarin je vanaf 22-06 gecompenseerd wordt (je betaalt immers altijd een maand vooruit bij KPN).
Mocht je dit niet herkennen of de situatie is anders, laat het weten, dan gaan we er verder naar kijken. Mocht je jezelf hier wel in kunnen vinden wil ik je vragen die openstaande factuur alsnog te betalen.
Ik heb niks meer gehoord. Weet je op dit moment voldoende?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende weet. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂