Vraag

Door corona in ziekenhuis

  • 25 May 2020
  • 13 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik voel me nog ziek ik mag as week naar huis van uit ziekenhuis ivm corona, I nu was mijn pakket verstuurd en kon niet gehaald worden bij de Jumbo te Neede, ik heb ze daar gebeld en situatie uitgelegd ze zouden het nog laten liggen. Wat hoor ik nu net is alles toch terug gestuurd!!!  Nu mag ik morgen of overmorgen kan ik niets het liefst zou ik bellen maar heb het nog benauwd en voel me niet top. Ik wil graag dat het pakket opnieuw wordt verstuurd ik hoop dat ik met het doorgeven van klantnummer, postcode, huisnummer voldoende heb ingevuld. Ik hoop dat u dit zsm in orde kunt maken zodat ik bij thuiskomst internet tv en bellen heb,.

Ik voel me te zwak om te bellen aub kunt u dit in orde maken dat het installatie pakket opnieuw wordt verstuurd?

Mag ik wel klantnummer plaatsen of in privé bericht sturen

(...)

 

Mvg

 

E. R. L B

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @It's me Goed dat je je meldt op het KPN Forum. Allereerst: ik kan me voorstellen dat je je nog erg zwak voelt: het is een slopend virus. Wel fijn dat je weer naar huis mag en hopelijk herstel je snel. Ik ga uiteraard voor je kijken of we het pakket nogmaals kunnen versturen. 

Ik heb wel nog een paar gegevens van je nodig. Zou je jouw naam en klantnummer nog in je KPN Forum profiel willen zetten? (Daar zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

OK bedankt ga ik nu doen 👍👍Bedankt 

Hallo 

 

Is gebeurt ik ga slapen, maar hoop dat u dit snel in orde maakt, is het is vandaag volgens mij naar Ceva logistiek gestuurd vanuit Jumbo in Neede. Ontzettend bedank en ik hoor het graag en nogmaals heel veel dank..

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Dank je. Ik ga het uitzoeken. Wat ook handig voor is om te weten wanneer je naar huis gaat. Het is handig dat er óf iemand thuis is om het aan te nemen óf dat het niet langer dan een week bij het afhaalpunt in de buurt ligt. Goede nacht! 

Hallo

 

GA woensdag naar huis en misschien morgen al. Ontzettend bedankt. 👍👍👍👍

 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +24

Hallo

 

GA woensdag naar huis en misschien morgen al. Ontzettend bedankt. 👍👍👍👍

 

 

Mvg

Heeey je zou gaan slapen... #beterworden 😉

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @It's me. Wat fijn dat je misschien vandaag of anders morgen al naar huis mag. Ik heb aan onze logistieke afdeling gevraagd of zij het installatiepakket opnieuw naar jou willen versturen. 

Reputatie 7
Badge +30

Je pakket is verstuurd, @It's me! Hij wordt morgen bij je thuisbezorgd, dus je hoeft alleen de deur maar open te doen :)

Hallo

Super KPN, 

Mocht ik er onverwacht niet zijn of toch nog niet weg zijn hier, 😢😢dan haal ik het op bij de Jumbo in Neede he?  Ik ga in ieder geval mijn best doen dat ik vandaag weg mag, net bij controle bleek toch nog niet alles in orde😢😢maar mag hoe dan ook deze dagen naar huis. Mocht ik echter pas morgen of uiterlijk vrijdag weg mogen dan kan het pakket toch afgehaald worden bij de Jumbo in Neede??  Maar klasse geregeld van KPN. Maar dit virus is echt triest en verschrikkelijk. Maar kunt u mij even bevestigen dat als ik onverhoopt, wat ik niet hoop, pas vrijdag naar huis kan het pakket dan bij afhaalpunt Jumbo te Neede kan worden opgehaald??  Ontzettend bedankt voor deze top service.

 

Mvg

Its'me 👌👍🔝🔝

 

Reputatie 7
Badge +30

Je hoeft niet per sé zelf aanwezig te zijn, zolang er maar iemand is. Maar, als er toch onverhoopt niemand is, dan gaat het pakket inderdaad weer naar de Jumbo en kun je hem daar afhalen. Hij blijft daar dan weer een week liggen.

Goedemiddag,

Vreemd dat u in deze voor mij zeer moeilijke omstandigheden een factuur stuurt, ik heb het installatie pakket niet eens in ontvangst kunnen nemen. Ik lig al een tijdje in het ziekenhuis met Corona. Gisteren heb ik geregeld dat het pakket opnieuw wordt opgestuurd naar mijn adres, ik mag deze week in ieder geval naar huis, maar ik vind dat KPN zich wel een beetje coulant mag tonen in deze situatie. U kunt i getwijfeld zien dat er niets aangesloten is, dat het Pakket bij Jumbo in Neede heeft gelegen, omdat ik in het ziekenhuis lagen nog lig nu. U kunt dit alles  ongetwijfeld nagaan, dan ziet u dat ik nog helemaal niets heb kunnen doen met het installeren en gebruiken van uw diensten. Ik hoop daarom dat u onder deze bijzondere omstandigheden, namelijk het zeer gevaarlijke covid 19 virus wat mij heeft getroffen, en ik in het ziekenhuis beland, mij deze factuur op humanitaire gronden kwijt scheld. Want ik denk dat ook kpn gebukt gaat onder het virus, en ook hulp van alle kanten nodig heeft. Daarom hoop ik nogmaals dat u deze factuur, als niet

verstuurd beschouwd. Ik mag deze week naar huis zal dan het pakket aansluiten en kan dan pas genieten van uw diensten

 

Mvg

It's Me

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Uiteraard denken we mee, zeker in dit geval. Dit is een automatisch proces namelijk, vandaar dat de factuur is gekomen. Laat deze factuur wel afschrijven via de automatische incasso, dan kan ik handmatig de periode zelf vergoeden als je even laat weten wanneer je het hebt aangesloten. :relaxed:

OK komt voor elkaar super hoor bedankt

 

Mvg

It's Me