Beantwoord

Doorbetalen bij geen levering diensten

  • 12 December 2019
  • 15 reacties
  • 228 keer bekeken

Geen glasvezel en internet verbinding aanwezig heeft 5 weken geduurd maar ik moet wel betalen voor geen diensten?? Zelfs de extra opgeladen data voor tel in rekening gebracht??

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 December 2019, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Als je geen internet hebt moet je dan wel gewoon betalen?? Ik heb extra data moeten laden kreeg een rekening en voor de niet werkende verbinding en nog een extra voor de data totaal 1 keer 54 euro voor m'n niet werkende contract en 71 euro v de extra data???? Lijkt me dat je niet hoort te betalen voor het niet werken van jullie diensten en je juist een compensatie aangeboden hoort te krijgen, hoe zit dat????

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Als u zelf extra data toegevoegd heeft aan uw bundel, dan komt dat gewoon op de factuur te staan ja.

Ja dat snap ik maar door dat er geen internet aanwezig was waar ik 5 weken op moest wachten terwijl hij geregeld zou zijn vind ik wel beetje te veel van het goede zou een compensatie niet op z'n plaats zijn????

Reputatie 7
Badge +24

Hi Flat, welkom op het forum. 

Ik kan hier kort over zijn. Bij een onderbreking van diensten langer dan 12 uur heb je recht op een vergoeding van je abonnementskosten. Kun je wel toelichten wat er precies aan de hand was? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Dat dacht ik dus ook maar ik krijg dus een rekening van 54 euro + een van 71 euro terwijl als ik data oplaad ik eerst moet betalen voor ik ze krijg dus ik snap er helemaal niks van en om iemand te spreken hoe het zit is bij dit bedrijf gebed zonder eind robots en standaard antwoorden waar je niks mee kunt en een echt antwoord krijg je niet, wel van kastje naar de muur door verbonden wat rustig 1 1/2 kan duren, vind het schandalig.

Heb je een suggestie hoe ik dat kan regelen, want geld terug boeken, dan sluiten ze je af en gewoon bellen met administratie of mailen lukt niet.

Profiel is zoveel mogelijk bij gewerkt.

Reputatie 7
Badge +24

Nooit praten tegen robots. Gewoon niet doen, loopt altijd verkeerd af. Niks zeggen, dan probeert die het nog een keer. Wederom niks zeggen, daarna krijg je een mens aan de telefoon.

Haha ja en dan de standaard 3 weken en ik verbind u door etc,etc maar er word niks opgelost.

Hi Flat, welkom op het forum. 

Ik kan hier kort over zijn. Bij een onderbreking van diensten langer dan 12 uur heb je recht op een vergoeding van je abonnementskosten. Kun je wel toelichten wat er precies aan de hand was? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Aangevuld profiel.  De kabel was kapot ,dat wisten ze niet( waarschijnlijk nooit gewerkt) schotel kijker, flat hoogwerker, andere hoogwerker etc 5 weken later was de klus die eind oktober had moeten zijn geklaard, gelukt. Dus ruim eind november. En data ik heb abonnement dus dan betaal je voor opladen en dan krijg je nota  71 euro????? Terwijl abonnement 24 ook betaald is en 54 voor diensten die niet geleverd zijn??? Grapjassen.

Reputatie 7
Badge +24

Grapjassen.

Ik vind mezelf soms ook best grappig. :sweat_smile:

Ik zie bij je profiel nog geen gegevens. Heb je het wel opgeslagen nadat je ze hebt ingevuld? Zou je dat alsnog willen doen? Dan kunnen we dit afronden. 

Ingevuld

4 x

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb een berekening gemaakt wat de vergoeding betreft. Ik stuur je een privébericht. 

Reputatie 7
Badge +24

Update voor de meelezers: vergoeding ingevoerd en hopelijk is @Flat nu ook tevreden. :) 

:hugging: is tevreden.