ik heb nog niet zolang geleden mijn v10 en 2 asus ap’s vervangen door een v10a, 2 gratis experia wifi’s en 1 betaalde experia wifi (50€) om 1 groot stabiel netwerk te creëren.
Blijkbaar had ik mezelf iets meer moeten verdiepen in deze hardware wat ik inmiddels wel gedaan heb. Ik heb nu dus spijt van deze switch en wil nu erg graag terug van de v10a naar de v10.
Ik gebruik de mogelijkheden van een netwerk iets uitgebreider dan het gemiddelde huishouden volgens mij en loop tegen verschillende bugs en beperkingen aan. Welke dit zijn staat al uitgebreid beschreven in verschillende topics van verschillende mensen. Aangezien er geen noemenswaardige upgrades inzitten de komende tijd voor de v10a zou ik graag weer een v10 willen ontvangen waar ik zelf extra hardware ( betere ap’s dan de experia wifi’s ) bij ga kopen.
Ik zeg altijd tegen mensen dat kpn inderdaad wat duurder is dan overige providers maar dat daar wel goede sevice tegenover staat, ik hoop dat dat in dit geval ook waar blijkt te zijn en ik mezelf geen beta tester meer voel maar weer optimaal gebruik kan maken van julie normaalgesproken probleemloze diensten.
Beste antwoord door Erwin_
Bekijk origineel