Vraag

Downgraden abonnementen

  • 16 January 2019
  • 2 reacties
  • 858 keer bekeken

Abonnementswijziging

Beste KPN,

Ik ben al een aantal jaren na tevredenheid klant bij jullie. Ik heb een internet en Tv glasvezel50 pakket en een Sim-only 20gig data telefoonabonnement (kpn compleet) bij jullie. De gezamenlijke kosten hiervan zijn ca 85€ per maand.

Nu is het geval dat ik amper gebruik maak van het internet in huis (WiFi verbinding is helaas zeer traag 2/3mbit) en m’n 4g op m’n telefoon is veel sneller. TV kijken doe ik op 2 tv”s ( heb dus ook 2 tv ontvangers) maar dit is hoofdzakelijk Netflix en af en toe het nieuws.

Van m’n Mobiele abonnement kom ik nauwelijks aan de 10gig data verbruik.

Mijn vraag aan jullie is nu om een aantal opties te geven tot het downgraden van mijn abonnementen gezien ik er te weinig gebruik van maak naar hetgeen wat ik er voor betaal. Ik hoor graag wat de mogelijkheden hierin zijn en wat de maandelijkse kosten worden.

Alvast bedankt!
Mvg Dennis van de Bunt,

Klantnummer **** en *****

Admin: klantnummers weggehaald ivm privacy.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Dennis, welkom op het forum.

Ik zal met je mobiel beginnen. Je contract loopt tot 18-04-2018, vanaf die datum kun je een andere bundel kiezen. Je kunt dan kiezen uit deze bundels. Daar gaat nog € 5.- van af omdat je ook vaste diensten hebt. Dit kan ik eventueel alvast voor je in gang zetten als je dit wenst.

Dan je vaste diensten. Die trage verbinding is vreemd aangezien je glasvezel bij ons afneemt, wel met een iets oudere modem. Deze zou ik voor je om kunnen ruilen. Zou je overigens ook je glasvezelkastje naast de Experiabox even 10 seconden stroomloos willen maken en daarna ook de Experiabox resetten?

Wat het downgraden van je pakket betreft zou je naar ons basispakket over kunnen gaan. De samenstelling blijft hetzelfde met een snelheid van 50 Mbps. Je maandbedrag wordt dan € 56,50. Je krijgt dan een nieuw jaarcontract met 3 maanden € 12.50 korting.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Dennis, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.