download snelheid door KPN geknepen?

• 17 september 2013
  • 4 reacties
  • 4150 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een alles in 1 pakket genomen van KPN. Downloadsnelheid volgens een speedtest is ruim 33MB/S. Toch krijg ik er maar max. 3mb/s uit via Spotnet.

Wordt de snelheid door KPN geknepen?

gr,

Henk

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Henk,

Ik kan met zekerheid zeggen dat KPN zijn klanten niet knijpt m.b.t. Spotnet of andere clients. De oorzaak zit dus ergens anders. 

Hoewel ik niet concreet kan aangeven wat voor jou het beste zal werken raad ik je wel aan ook eens een andere client te testen of na te gaan of wellicht een betaalde versie voor jou genoeg voordeel biedt (veelal ook een hogere download snelheid). Daar bieden wij overigens verder geen ondersteuning op.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Ik maak gebruik van een betaalde dienst. Usenet in dit geval. Zij geven aan dat het aan de provider ligt. Het zal toch niet zo zijn dat ik de enige ben die dit probleem ervaart? Kan het liggen aan d einstellingen van de router?

gr,

Henk

als je 33 mbit hebt en download met3mb/s lijkt mij dan wel goed hoor.

download moet je delen door 8.

Reputatie 3
Badge
Wat JanKelder aangeeft klopt, mits het 3 MBps is en niet 3 MBits is. Heb je dit gemeten ten tijde dat je ook Interactieve TV aan had staan? Dan is het inderdaad niet vreemd meer dat je rond de 3 MBps haalt. 

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reageer