Beantwoord

Download snelheid sinds kort 20 mb/s ipv 30 mb/s

  • 14 May 2021
  • 13 reacties
  • 162 keer bekeken

Sinds kort is de download snelheid van 30 naar 20 Mb/s teruggegaan, merk dit bij het laden van youtube filmpjes op de tv.

Download en upload onder telfort al jaren 30mb/s.

Heeft dit met de door kpn geinstaleerde nieuwe software op de experia box te maken??

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 14 May 2021, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Welke snelheid hoort er bij je abonnement?

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee, eerst zat ik bij tiscali...die werd overgenomen door telfort..en die weer door kpn.

Maar sinds de software download door kpn ben ik 10 mb/s aan download snelheid kwijt.

 

Reputatie 7
Badge +22

@Tommy cocker welke apparatuur heb je:

  • Modem (type en merk)
  • TV ontvanger (type en merk)
  • Is alles bekabeld aangesloten, of met een DVS? (draadloze verbindingsset)

Wat is je maximale haalbare snelheid

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee, eerst zat ik bij tiscali...die werd overgenomen door telfort..en die weer door kpn.

Maar sinds de software download door kpn ben ik 10 mb/s aan download snelheid kwijt.

 

Ik heb alleen een abo voor internet met 3 voip telefoonnummers.( die al jaren niet meer werken).

Over dezelfde lijn heb ik vast bellen bij tele2.

Een paar maanden geleden met iemand van de klantenservice van kpn afgeproken dat ik alles van kpn zou krijgen..behalve tv want daarvoor heb ik satelliet.

Echter daarna nooit niets meer van kpn vernomen....

@Tommy cocker welke apparatuur heb je:

  • Modem (type en merk)
  • TV ontvanger (type en merk)
  • Is alles bekabeld aangesloten, of met een DVS? (draadloze verbindingsset)

Wat is je maximale haalbare snelheid

Experia v10?

Panasonic viera

Wifi "booster" van telfort

20 mb/s download

30 mb/s upload

 

Reputatie 7
Badge +22

@Tommy cocker ​​​​​, wat is je maximale haalbare snelheid

Zou je deze vraag hierboven nog even kunnen beantwoorden? :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Experia v10?

Panasonic viera

Wifi "booster" van telfort

20 mb/s download

30 mb/s upload

 

@Tommy cocker heb je de modem eens een reset gegeven, met een paperclipje even het resetknopje paar seconden ingedrukt houden. Dan zal de modem helemaal opnieuw inladen, daarna nogmaals kijken wat voor snelheid je dan hebt.

Experia v10?

Panasonic viera

Wifi "booster" van telfort

20 mb/s download

30 mb/s upload

 

@Tommy cocker heb je de modem eens een reset gegeven, met een paperclipje even het resetknopje paar seconden ingedrukt houden. Dan zal de modem helemaal opnieuw inladen, daarna nogmaals kijken wat voor snelheid je dan hebt.

Gedaan...geen verschil.

 

Badge +19

Ik denk dat jij nog een oud abonnement hebt met een snelheid van 20mb. Er wordt dan af en toe weleens wat meer geleverd.  Nu je abo is overgegaan naar kpn is de snelheid conform je abonnement afgesteld. Dit is vaker voor gekomen. Wat zegt deze site over de te behalen op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

211 Mb/s koper DSL En 218 Mb/s bonded koper DSL.

Ik denk dat jij nog een oud abonnement hebt met een snelheid van 20mb. Er wordt dan af en toe weleens wat meer geleverd.  Nu je abo is overgegaan naar kpn is de snelheid conform je abonnement afgesteld. Dit is vaker voor gekomen. Wat zegt deze site over de te behalen op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Leuk...bij mijn kpn (dat ik net geactiveerd heb) staat dat mijn huidige abbo nu  instap is...á 28.30€

Maar kpn schrijft nog wel elke maand 35.70€ van mijn rekening af...klopt dus niets van.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Tommy cocker Welkom op het forum. 

Ik zie dat je al goed op weg geholpen bent door @Dennis Schreve en @Joep1965.

Wel controleer ik graag voor je of je inderdaad een abonnement hebt waar 20 Mb/s aan gekoppeld is, en wat eventueel de mogelijkheden zijn om hier iets aan te doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Heb abo al omgezet..dus niet meer nodig....thanks!