Beantwoord

Draadglas glasvezel in Groningen via KPN?

  • 12 December 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

"Snel Internet Groningen, Draadglas, de aanbiedingen zijn er meer dan. Maar wij willen (in het buitengebied) gewoon bij KPN blijven. Het wordt ten sterkte ontraden om niet (gratis) aan te sluiten, want het kost de nieuwe bewoners dan meer dan € 3000,00! Wie weet hierop antwoord?"

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 December 2019, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi José, welkom op het forum. 

Als ik het goed heb gaat het om dit initiatief van Draadglas. Als ik daar kijk worden wij en ook XS4ALL ook vermeld als aanbieder. Dit zie ik aan mijn kant nog niet, maar dat kan komen omdat dit zich nog in een vroeg stadium bevindt. Ik ga dit hier navragen bij de juiste mensen en wacht een reactie af. Ik kom hier dus nog op terug. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jose. Zo te zien gaan wij daar ook gewoon leveren. Het staat nu nog niet open omdat er nog wordt geïnventariseerd en nog niet definitief rond is. :)

Dag Alex.

Ik begrijp dat KPN dit ook gaat leveren. Dan wachten wij rustig af. Bedankt voor je reactie.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Alex.

Ik begrijp dat KPN dit ook gaat leveren. Dan wachten wij rustig af. Bedankt voor je reactie.

 

Ja, de voorwaarde is dat er voldoende aanmeldingen zijn. Graag gedaan uiteraard.