Beantwoord

Draadloze Verbindingsset DVS 1200

• 25 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 1532 keer bekeken

Bovenstaande set bestel via de kpn website 'apparatuur voor thuis'. Direct na de bestelling hoor je een bevestigingsmail te krijgen met daarin een factuur in PDF formaat. Deze mail niet ontvangen, dus maar gebeld met CEVA, de distributeur, met de vraag of ik alsnog een originele factuur, welke ook geldt als garantiebewijs, kan ontvangen. Dat wordt lastig zo begrijp ik en men verwijst me terug naar kpn. Heel erg vreemd want een exact gelijke bestelling, gedaan in juli dit jaar, leverde toen wél een keurig bevestigingsmailtje op mét factuur. Bij 0800-0402 hebben ze alles geprobeerd maar daar komen ze er niet uit. Wie moet ik benaderen om alsnog een originele factuur te bemachtigen.

Groet, Primaryrate
icon

Beste antwoord door primaryrate 10 november 2016, 14:05

Paul, Cindy,

Inmiddels is het probleem opgelost. Ik heb vorige week nogmaals met CEVA gebeld en wat de eerste keren onmogelijk bleek was nu in een oogwenk verholpen. Zelfs tijdens ons gesprek kwam de factuur al in de mail. Ik heb maar niet gevraagd waarom de vorige medewerkster resoluut aangaf dat CEVA de factuur niet verstuurd maar dat KPN dat doet. Ik wil jullie beiden bedanken voor de support.

Met vriendelijke groet,

Primaryrate
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Primaryrate, goed dat je het hier meldt. Dit is inderdaad eigenlijk iets dat via Ceva Logistics (070-301 39 88) gaat. Binnen een paar minuten zou je de factuur binnen moeten hebben. Wellicht bij de ongewenste mail?
De factuur komt hier namelijk niet in de systemen te staan. Heb je de set inmiddels binnen? En is de betaling gedaan?

Ik kijk hier ook graag het één en ander na. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie geen gegevens in Paul zijn inbox. Heb je nog hulp nodig @primaryrate? Stuur dan je gegevens vooral nog toe 🙂
Paul, Cindy,

Inmiddels is het probleem opgelost. Ik heb vorige week nogmaals met CEVA gebeld en wat de eerste keren onmogelijk bleek was nu in een oogwenk verholpen. Zelfs tijdens ons gesprek kwam de factuur al in de mail. Ik heb maar niet gevraagd waarom de vorige medewerkster resoluut aangaf dat CEVA de factuur niet verstuurd maar dat KPN dat doet. Ik wil jullie beiden bedanken voor de support.

Met vriendelijke groet,

Primaryrate
Reputatie 7
Badge +24
Hey Primaryrate, Top! Fijn dat je het nog laat weten. Beetje vreemde situatie maar opgelost dus. Mocht je nog eens vragen hebben dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer