Beantwoord

Draadloze verbindingsset storing

  • 16 January 2020
  • 4 reacties
  • 1316 keer bekeken

Ik gebruik al jaren 2 netwerkadapters MT 2360  voor 2 tv’ s. 

De laatste maanden heb ik vaak storingen, lichtjes  knipperen, tv werkt traag. Na opnieuw opstarten werkt het even en daarna weer storing. 

Kan ik beter nieuwe netwerkadapters bestellen? Of heeft het met WiFi ontvangst te maken? 

icon

Beste antwoord door Tycha 16 January 2020, 12:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Ellis67 

 

Wanneer je draadloze verbindingsset stoort, dan kan je kijken of een nieuwe software hierin helpt en het probleem (deels) oplost! Via deze pagina kan je een DVS van vóór 2014 updaten en voorzien van de nieuwste software.

Lees verder https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/draadloze-verbindingsset-updaten-459897

Reputatie 7
Badge +24

Kerstverlichting al opgeruimd? :smile:

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ellis67, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst zou ik inderdaad ook aanraden om de adapters van de nieuwste software te voorzien middels een update. Werkt WiFi verder wel goed op andere apparaten zoals je laptop en mobiele telefoon? Dan zou ik het wel sneller zoeken bij de adapters dan bij je algemene WiFi verbinding. 

Wil je, als je de update hebt uitgevoerd, laten weten of dit verbetering met zich heeft meegebracht? Anders kijken we even verder!

Reputatie 7
Badge +21

@Ellis67, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heeft de update zijn werk gedaan en werkt alles weer naar behoren?

Reageer