Beantwoord

draadloze verbingset - wifiversterker - TV ontvanger en computer

• 3 juli 2018
  • 6 reacties
  • 334 keer bekeken

Ik weet dat je de wifi versterker kan aansluiten op de DVS en deze vervolgens kan aansluiten met de TV-ontvanger. Ook weet ik dat het mogelijk is om aan een bedrade wifiversterker meerdere apparatern te koppelen.
Mijn vraag is kan ik aan de wifiversterker die is verbonden met de DVS (eventueel draadloos gepaird met een bedrade wifiversterker) naast de TV ontvanger ook een computer aansluiten en daarmee voorzien van internet. Dus Experiabox - DVS - WIFI versterker -TV & Internet?
icon

Beste antwoord door wjb 3 juli 2018, 14:18

Geen enkel probleem.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Geen enkel probleem.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Mies, WJB heeft al aangegeven dat het mogelijk is om jouw computer aan te sluiten op de WiFi versterker die verbonden is d.m.v. een DVS op de Experiabox. Ik ben benieuwd of het je inmiddels gelukt is. Als je toch nog advies wilt hebben dan kunnen we je via dit topic helpen 🙂
We hebben sinds gisteren een Experia WiFi versterker. Access point koppelen gaat prima. Internetsnelheid op zolder ligt zelfs hoger dan de Experiabox zelf.

Maar het zou ook mogelijk moeten zijn de TV decoder aan te sluiten op de Experia WiFi versterker. Dat lukt me niet. Ik kan slechts één van beiden realiseren. Tv of WiFi versterker via de dvs op zolder. Zodra ik de tv decoder aansluit valt het WiFi accespoint eruit.

Iemand een tip?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @DeNaab, Dit kan ook wel, maar officieel raden we het niet aan. Over het al gemeen is het geen probleem, mits je er een apparaat voor zet die daar mee om kan gaan. Zoals een goede switch. De switch kun je bestellen via de webshop. Vervolgens sluit je de DVS aan en daarop de switch, waarop je de Experia WiFi en ontvanger kan aansluiten. Mocht je hier vragen over hebben, stel ze vooral!
Reputatie 7
Badge +19
@DeNaab Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Dank nog voor je reactie, Marina. Inmiddels hebben we onze plannen weer aangepast. Maar voor de nabije toekomst zodra dit tóch gaat spelen, weet ik hoe te handelen. Fijne dag nog.

Reageer