Draytek 2860

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik wil graag een draytek 2860 in plaats van de experiabox. Welke settings heb ik dan nodig?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, welkom op het forum. 

Dit hangt er nogal vanaf. Heb jij glasvezel of xDSL? En maak je ook gebruik van VoiP? Ik kijk ook @wjb even aan als dat mag, hij is hier een van de gebruikers met veel ervaring op dit gebied. 

We horen graag van je.

Reputatie 7

Die Draytek 2860 is geschikt voor VDSL2 aansluitingen maar niet voor Vectored VDSL of bonded VDSL. Of hij daarmee geschikt is voor jouw aansluiting is nog maar de vraag.

Als ik dit document (pdf) mag geloven dan is het mogelijk om routed IPTV in te richten op die Draytek en daarmee is alleen vaste telefonie niet mogelijk.

 

Heb je die Draytek al in huis?

Hi,

 

bedankt voor jullie reactie. we hebben de router al  maar moet dus eigenlijk weten welke type connecties ik nodig zou hebben voor het aansluiten. Bijvoorbeeld PPPOA/PPPOE of ethernet. 

Het gaat om op mijn werk en onze support wilt weten wat er in de bijgevoegde afbeelding wordt gevraagd.

graag hoor ik van jullie.

 

vriendelijke groeten