DSL down

  • 4 november 2014
  • 4 reacties
  • 442 keer bekeken

Goedenavond,

Ben al jaren klant bij KPN, sinds vorig jaar kreeg ik om de maand de melding DSL down. Standaart gateway ging op offline enz. Nu heb ik de laatste maand bijna elke dag last van DSL down. D.m.v. van in te loggen op mijn modem en te klikken op 'connect' heb ik weer verbinding. Wat na paar uurtjes weer wegvalt. Begin me er steeds vaker aan te irriteren en ben echt op de punt om over te stappen naar een andere provider (tenzij KPN met een oplossing komt). Modem die ik gebruik is al 8/9 jaar oud, zou het misschien daaraan kunnen liggen? Als klant zijnde zou ik dan wel recht kunnen hebben op een nieuw modem

Ik hoop dat ik snel geholpen word.

Met vriendelijke groet,

Y. 


4 reacties

Reputatie 7
Dag Yasin, welkom op het forum!

Soms kan het ff duren voor een Webcare Specialist het voor je op kan pakken. Je kunt ook altijd met de KS bellen (gratis 0800 0402). 

Reputatie 7
Badge +28
Dag Yasin,

Ik heb de verbinding nagekeken en zie de verbrekingen duidelijk terug. De logica ontgaat me; dinsdag is de verbinding meer dan 30x uitgevallen, gisteren 1x en vandaag nog niet. De lijn zelf ziet er goed uit. Ik denk dat je gelijk hebt dat een nieuw modem dit probleem kan oplossen, ik maak dit graag in orde.

Kun je in een privébericht aangeven wanneer een koeriersafspraak het best uitkomt? Dit kan morgen (ochtend, middag, avond) of zaterdag, anders vanaf dinsdag elk dagdeel. Ik kan tot 18:30 een afspraak maken voor morgen. Kun je ook je 06-nummer meesturen? Dan ontvang je een SMS met een gerichter tijdstip van het koeriersbezoek, en de mogelijkheid de afspraak te annuleren/verplaatsen.

Joran

Reputatie 2
Badge
Beste,

geen zorgen! KPN gaat je gewoon een nieuw modem aanbieden! 😉 Dat als eerste.

Vaak is het inderdaad het modem en zeker op zo'n hoge leeftijd is het hoog tijd om het modem met pensioen te sturen, zoals Nienke dat hier op het forum zegt ;)

Anyway, wacht even tot morgen op reactie van KPN. 🙂 Doet u ook aan gamen op de Xbox bijvoorbeeld? Vraag dan om een V8. En zo niet om een V9 met beter WiFI bereik!

🙂 Succes en komt vast snel goed!

Misschien is het zelfs wel interessant voor u om eens naar uw abonnement te kijken samen met de helpdesk hier op het forum zodat u de nodige kosten kunt gaan besparen of betere verbinding kunt krijgen met een hogere snelheid.

Succes!

Vooralsnog heb ik niks kunnen horen van KPN. En zit nog met de zelfde probleem.

Reageer