Beantwoord

DSL/internet licht blijft rood

  • 31 October 2019
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Goedendag, ik heb sinds zaterdag de experiabox v10a in huis en kon hem gister aansluiten. Helaas is het nog niet bruikbaar doordat het lampje DSL/Internet op rood blijft staan. Kan iemand mij daarmee helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 October 2019, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Darbo 
Het snelste is even bellen 0800 0402

Hier kan ook maar dat kan wat langer duren, vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Goedendag, ik heb sinds zaterdag de experiabox v10a in huis en kon hem gister aansluiten. Helaas is het nog niet bruikbaar doordat het lampje DSL/Internet op rood blijft staan. Kan iemand mij daarmee helpen?

Ik heb het al een aantal keer opnieuw herstart. Het lampje springt op groen op het moment dat die aan gaat en na 5 seconden alweer op rood.

Hoi@Darbo . Ik zie dat je nog een topic hebt aangemaakt. Mijn collega@Marcia_ heeft je een mailtje gestuurd. Hierin staat hoe je een monteur kunt plannen. Is dat mailtje aangekomen? (ik probeerde je nog even te bellen maar krijg je niet te pakken. Ik denk dat het nu verstandig is om zelf in te plannen)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!