Beantwoord

DSL snelheid op mijn adres is lager dan voorheen

  • 25 May 2019
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik had tot dec. 2016 een vdsl aansluiting (tele2, dus knp netwerk) met een snelheid van 45mbps. Toen ben ik overgestapt naar Ziggo. Nu wil ik graag weer vdsl maar is de haalbare snelheid op mijn adres 17mbps.

Waarschijnlijk waren de vdsl poorten op en is mijn inactieve lijn teruggezet naar adsl. Graag zou ik dat veranderd hebben of informatie over op welke termijn dat mogelijk is of hoe lang de wachtlijst is.
mijn postcode is 9725HH
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 June 2019, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Rob asdf, welkom en sorry voor de late reactie! Ik heb gisteren een mail gestuurd naar een collega om uit te zoeken hoe dit kan, maar ik ben vergeten jou daarover te informeren. Bij dezen! Zodra ik een reactie heb, kom ik er bij je op terug!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo! Goed nieuws! Je zult gewoon 45 Mbit/s ongeveer moeten kunnen gaan halen als je weer overstapt naar KPN. Mocht ik daarin nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?
Super, ik durf het bijna niet te vragen maar is pair bonding ook mogelijk op mijn adres?