Beantwoord

Dubbele afschrijving

  • 29 March 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb net precies hetzelfde dubbele afschrijving over Februari 2019 €49,23 met hetzelfde kenmerk **** en klantnummer:****, ik sla al mijn facturen op en bij het opslaan met het pdf bestand vandaag kreeg ik de melding: dit bestand bestaat al overschrijven? ik heb ik heb de factuur opgeslagen met b en de andere hernoemd met a zodat ik ze goed kon vergelijken, alles in de beide facturen was precies hetzelfde, hoop dat de dubbele afschrijving weer terug wordt gestort.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 March 2019, 11:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @vyfvi . Welkom op het forum. Wat vreemd dat precies hetzelfde bedrag twee keer is afgeschreven. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit voor jou na te kijken. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Zij zullen jou doorverbinding met onze financiële afdeling. Laat je mij wel weten hoe het afloopt?
Goedemorgen @vyfvi . Welkom op het forum. Wat vreemd dat precies hetzelfde bedrag twee keer is afgeschreven. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit voor jou na te kijken. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Zij zullen jou doorverbinding met onze financiële afdeling. Laat je mij wel weten hoe het afloopt?
net gebeld met het door u opgegeven nummer, men liet weten dat het bedrag wat ik 2x had ontvangen niet 2x is afgeschreven dus alle is prima in orde, bedankt voor de support.
Reputatie 7
Badge +21
@vyfvi Heb je inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of je vraag is beantwoord.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer