Beantwoord

dubbele factuur en geen beloofde promotie

  • 20 March 2019
  • 10 reacties
  • 174 keer bekeken

Op 13 maart 2019 betaalde ik de eerste factuur voor en trainer 39,95 in de eerste promotie voor 3 maanden. een week later, vandaag, 20 maart, downloadde het automatisch dezelfde vergoeding opnieuw. Ik heb jou en de jouwe besteld bij de promotie met een snelheid van 200 \ 200 voor 4,99 en ze brengen 8,99 in rekening. ze bedriegen de klant. Ik belde het klantenservicecentrum op 13 maart, de dame zei dat het probleem een ​​week zal duren en ik heb nog steeds internet zonder promotie en daarvoor heb ik de factuur binnen 7 dagen voor een tweede keer in rekening gebracht

Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m privacy en op verzoek
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 March 2019, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

...

Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m privacy en op verzoek
en nu zal KPN wekelijks facturen naar mij sturen en elke week een internetaccount nemen? Ik ben een nieuwe klant en zo hebben ze de nieuwe klant behandeld.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Szybki, welkom op het forum! Jammer te horen dat er verwarring is over de factuur. Ik zie dat je inmiddels hebt laten weten dat het probleem is opgelost. Dat is goed om te horen 🙂 In verband met privacy zal ik de afbeeldingen uit je topic verwijderen. Het topic zelf laten we wel staan, maar is dan bij dezen gesloten. Mocht je toch nog verdere vragen hebben, reageer alsnog!
Goede morgen. Ik heb vandaag de hotline gebeld, ik heb een fout gemeld en het bleek dat het probleem in het systeem zit en dat het twee keer is opgeladen. De hulplijn zei dat alles wordt gemeld aan de klachtenafdeling en u moet wachten op een reactie. dus op dit moment wordt het probleem gemeld en ik hoop het op te lossen. maar ik moet wachten op de nieuwe factuur. Bedankt voor de reactie. Ik ben nieuw op het forum en bied mijn excuses aan voor fouten.
Reputatie 7
Badge +30
Geen excuses nodig, Szybki! Als er iets niet goed gaat, dan is het juist de bedoeling dat je dat bij ons meld 🙂 Goed om te horen dat de collega aan de telefoon dit opgepakt heeft. Ik heb even gekeken wat hij precies gedaan heeft. Ik kan je in ieder geval het volgende vertellen:

Wat betreft korting heb je recht op drie maanden €12,50 korting op het abonnement. Echter de korting op de 200/200 snelheidsoptie is helaas niet van toepassing. De €12,50 korting wordt ook netjes op de factuur vermeldt. Dit stukje klopt dan ook.

Wat niet klopt is het feit dat je twee facturen hebt gekregen. Je eerste factuur loopt van 7 maart t/m 7 april. Qua bedragen klopt deze factuur.
Maar, daarna is er op de 14e een nieuwe factuur opgemaakt voor de periode 13 maart t/m 13 april.

Er zijn alleen geen wijzigingen geweest, en op die tweede factuur staat ook geen correctie voor de eerste factuur. Dus dit klopt niet. Daarvoor is de achterliggende financiële afdeling aangestuurd om na te kijken hoe dit probleem is ontstaan, en om je de teveel betaalde kosten te vergoeden.
Goede morgen. Bedankt voor de informatie. als de korting op de snelheid niet van toepassing is, waarom was deze dan op de pagina en tot nu toe als u uw adres invoert. in welk geval, waarom deze informatie van de korting op de site wordt geplaatst, omdat deze niet van toepassing is nadat deze is geselecteerd? Voor nieuwe klanten zoals ik is dit een beetje misleidend. Maar als dit het geval is, corrigeer deze fout dan, omdat misschien meer nieuwe klanten dezelfde snelheid 200/200 zullen kiezen voor dezelfde prijs als 100/100. en later blijkt de factuur gewoon zo'n irritatie te zijn dat iemand werd misleid. Om deze reden was ik aan het wachten op deze promotie en wilde ik de 200/200 snelheid op 100/100 hebben. Ik heb net mijn adres gecontroleerd op de Kpn-website en de promotie is nog steeds beschikbaar. Bedankt voor het verduidelijken van de zaak met een dubbele factuur.
Reputatie 7
Badge +30
De financiële afdeling is inmiddels bezig geweest met de dubbele factuur. Het onderliggende probleem wordt opgelost zodat dit niet weer voorkomt. En ze zorgen ervoor dat het bedrag van de verkeerde factuur niet afgeschreven wordt. Of, als dit al wel is gebeurd, dat je dit geld terugkrijgt. Ze hebben ook geprobeerd om je hierover even te bellen afgelopen vrijdag. Dat is niet gelukt, ze zullen dit van de week nog een keer proberen.

Wat betreft die korting die wel op de website stond en niet is doorgevoerd. Dat is helaas een foutje geweest. We hebben die korting wel, maar die bleek toch niet te gelden voor jouw abonnementskeuze. Daarom is die korting uiteindelijk op de echte, officiële, bevestiging ook niet aanwezig. Deze bevestiging heb je op 22 februari per mail gekregen.
Dus ik begrijp dat ik werd bedrogen door KPN, ze beloofden een korting die niet alleen je klant moest zijn. Ja, ik ontving deze informatie op 22 februari, maar ik was ervan overtuigd dat de korting op de internetsnelheid op de eerste factuur in rekening zal worden gebracht. daarom heb ik in deze kwestie contact opgenomen met het servicekantoor. en het bleek dat ik voor de gek was gehouden door promoties die per ongeluk niet bestonden. Ik vraag me af hoeveel mensen voor de gek gehouden kunnen worden door dergelijke promoties. Het is net alsof je naar de winkel gaat en de tv ziet in de promotie die je koopt in gedeelten en het blijkt dat de promotie van jou niet wordt beïnvloed door de systeemfout en dat je de normale prijs moet betalen. Waar kan ik een klacht indienen? Ik heb internet besteld bij de promotie en als de fout aan jouw zijde ligt, waarom de klant de consequenties moet. Op de website is de promotie onder Mijn adres nog steeds zichtbaar. Hij voelt zich bedrogen en geïrriteerd door de hele situatie.
Reputatie 7
Badge +30
De officiële bevestiging is hierin leidend. Aan het ontbreken van de korting kan ik dan ook helaas niets doen. Wel heb ik melding gemaakt dat de website wel de korting weergeeft zodat dit aangepast kan worden. Ik kan me voorstellen dat dit niet is wat je verwacht en gehoopt had, maar ik kan er helaas niets anders van maken.
Hallo. Een week is verstreken. tot nu toe heeft niemand contact met KPN opgenomen. het factuurbedrag is niet teruggestort op mijn account.