Beantwoord

dvs 1200 blijft rood branden

  • 17 January 2020
  • 8 reacties
  • 9610 keer bekeken

sinds een tijdje gebruik ik probleemloos de dvs1200 voor bedraad internet. Sinds kort blijft het lampje rood branden en heb ik geen internet verbinding meer. Resetten en ander stopcontact verbinden biedt geen oplossing. Tips? 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 18 January 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Als je de tweede adapter in de rug van de eerste adapter steekt en dan de reset uitvoert, krijgen ze dan wel verbinding?

nee, helaas niet. Ook al een paar x geprobeerd :-( 

 

Reputatie 7
Badge +11

Je hebt al veel geprobeerd kijk ook eens hier https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

Helaas ook al geprobeerd. Waar kan ik ze laten controleren of ze technisch nog OK zijn? 

 

Reputatie 7

Als ze geen verbinding kunnen maken terwijl ze in de rug van elkaar gestoken zijn, dan is er vast één overleden.

Hoe oud zijn ze?

denk een jaar of 2. 

 

Reputatie 7
Badge +11

Er zit 2 jaar garantie op,dus misschien even de bon erbij pakken?

Reputatie 7

Hallo @edwinobl, welkom op ons forum. Je bent hier aan het juiste adres voor je vraag. Je hebt onderstaande geprobeerd om de DVS te resetten?

Knippert of brandt het lampje rood? Verbind je adapters opnieuw met elkaar:

Voorkant draadloze verbindingset
  1. Druk (3 seconden) op het Reset knopje (zijkant of onderkant van de adapter) van een van je adapters. Het lampje knippert wit als je het Reset.knopje loslaat.

  2. Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset.knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het lampje wit knipperen.

  3. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter.

Als de verbinding gemaakt is brandt het lampje continu wit op alle adapters.

Heeft bovenstaande handeling niets geholpen? Op afstand is het altijd lastig een diagnose vast  te stellen, maar ik ben bang dat de DVS dan defect is.
Je hebt 2 jaar garantie op de verbindingsset, het is zeker de moeite waard om daar gebruik van te maken. Een nieuwe set kost € 80,-  Je kunt de DVS + aankoopbewijs in de KPN winkel inleveren.