Beantwoord

DVS 650 werkt soms

• 9 december 2015
  • 2 reacties
  • 605 keer bekeken

Beste forumleden.

Ik heb een DVS 650 en die werkte altijd goed. Ja, werkte. Ik heb een nieuwe pc er naast gezet en wissel soms door het kabeltje te verwisselen in de DVS 650. 

Bij de ene pc werkt het goed (3 lampjes wit) maar als ik de kabel eruit haal, dan gaat het rechter lampje uit, de verbindingsicoon. De 2 overige blijven wit. Als ik de kabel er weer insteek van de oorspronkelijke pc dan gaan de 3 lampjes weer branden, en heb ik verbinding. Hoe krijg ik 3 lampjes brandend en kan ik de kabel ook in de andere pc gebruiken.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 9 december 2015, 21:55

Hoi,

Het derde lampje betekent alleen maar dat er een netwerkapparaat (via een kabel) op de DVS is aangesloten. In dit geval een PC.

Is het zo dat je het een tweede PC geen verbinding krijgt? Kan het zijn dat de netwerk adapter/poort uitstaat?

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Het derde lampje betekent alleen maar dat er een netwerkapparaat (via een kabel) op de DVS is aangesloten. In dit geval een PC.

Is het zo dat je het een tweede PC geen verbinding krijgt? Kan het zijn dat de netwerk adapter/poort uitstaat?

Robin
Het werkt weer. 

Maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd hoe het komt dat mijn netwerkkaart zichzelf heeft uitgeschakeld. Maar daar is dit forum niet voor bedoeld. Robin, dank voor de snelle reactie en oplossing.

Reageer