Beantwoord

DVS1200 in meterkast

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 234 keer bekeken

Reputatie 1
De Experiabox én het begin van de Draadloze Verbindingsset wil k beide in de meterkast hebben. Er is maar één stopcontact. Kan ik de voeding van de Experiabox via het geïntegreerde stopcontact van de DVS op het stroomnet aansluiten?
😌
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 January 2019, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dat is zéér wenselijk, @H.k. De DVS op de hoofdstekker aansluiten en liefst álles wat je daar verder van stroom wilt voorzien aansluiten via een stekkerdoos die is doorgelust vanaf de DVS. Er zit hardware in de DVS die het signaal 'ontstoort' - dus dit is de wenselijke situatie!
Succes met aansluiten en mocht je andere vragen hebben, laat het weten!
Reputatie 1
Bedankt Erwin, ik weet voorlopig genoeg.
Reputatie 1
Eigenlijk wilde dus ik weten of de Experiabox en de DVS elkaar op deze manier niet 'bijten' .
Niet als je de DVS als hoofdstekker gebruikt, waarvan alle andere apparatuur is vertakt, inderdaad.
Reputatie 1
Het werkt vooralsnog prima: DVS in stopcontact meterkast, de Experiaboxadapter in het geïntegreerde contact van de DVS, en de tweede DVS op de bovenverdieping. Internetverbinding van de boven aangesloten PC sneller als ooit tevoren (met een oudje als modem - Thomson Speedtouch). Vreemd is dat het lampje van de DVS in de meterkast vaak rood is. Boven brandt het steeds wit. Als ik met de PC het internet op wil is dit echter geen belemmering, dus ik laat het maar zo.
Erwin nog hartelijk bedankt voor je antwoord.