Beantwoord

DVS650 reset

  • 8 October 2019
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Wat is het verschil tussen 3 seconden de reset indrukken of dat minimaal 10 seconden doen.
Ik bezit 3 stuks waarvan er 2 nog werken en ik de derde niet gekoppeld krijg. Ik heb hem 10 sec gereset maar doet het niet. Via de app cockpit kan ik hem als ik hem op de laptop aansluit zien en staan de instellingen niet anders dan bij de andere 2. Sluit ik hem aan op mijn netwerk dan zie ik hem via cockpit niet verschijnen en laten de 2 anderen zich wel zien en via een groen of gele pijl zien dat er verkeer is.
icon

Beste antwoord door rayensanzijnmijnkinderen 10 October 2019, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi.

Als je de adapters eens in elkaar steekt (de middelste ondersteboven zodat je de lampjes ziet) en die dan in een stopcontact stopt, zie dat het middelste lampje op alle adapters branden? Dat is het juiste.

Ik hoor graag van je.
Ik heb het eindelijk voor elkaar, na wel 30x resetten op allerlei manieren zien ze elkaar weer en heb ik weer tv ontvangst.
Via cockpit zie ik de ene een sgnaal hebben van rond de 250 en de ander rond de 140. Meer dan voldoende om goed te functioneren.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het eindelijk voor elkaar, na wel 30x resetten op allerlei manieren zien ze elkaar weer en heb ik weer tv ontvangst.
Via cockpit zie ik de ene een sgnaal hebben van rond de 250 en de ander rond de 140. Meer dan voldoende om goed te functioneren.
Bedankt voor je reactie.


Fijn dat het nu gelukt is. Uiteraard graag gedaan.