Beantwoord

E-mail afspraak monteur

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 330 keer bekeken

Badge
Ik heb 5 dagen geleden internet en tv besteld bij kpn. Nu zou ik een email krijgen binnen enkele dagen om een afspraak te maken met een monteur. Hoelang duurt dat meestal?

Mvg dave
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 September 2019, 08:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Daves1993, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaal gesproken kan je een afspraak maken nadat je het installatie pakket binnen hebt of na de 14 dagen annuleringstermijn. Echter omdat het nu aardig druk is op de monteur afdeling raden we aan om hier eerder over in contact te komen! Dus goed dat je jouw vraag hier stelt!

Als je hem nog niet ontvangen hebt kan je via ons of de klantenservice alsnog een datum afspreken. Bel met 0800-0402, gebruik onze LiveChat functie of vul je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en eventuele dagdelen die je beschikbaar bent komende weken. Dan helpen we je graag verder! Laat je het even weten als je het profiel aangevuld hebt?

De monteur is, afhankelijk van wat er aangesloten moet worden, zo'n 1 tot 2 uur bezig!
Reputatie 7
Badge +21
@Daves1993, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Badge
Ik had een afspraak gemaakt voor aankomende donderdag. Krijg net een sms dat het niet door kan gaan omdat de internetverbinding niet gereed is. Terwijl de vorige bewoner ook kpn had. Echt niet blij mee, misschien ga ik wel ziggo proberen .
Reputatie 7
Badge +21
@Daves1993 goedemorgen. Ik zie het inderdaad, een enkele keer kan dit voorkomen helaas. Ik zie dat er ook alweer een nieuwe afspraak gemaakt is op de 30e. In het sms'je staat als het goed is ook een telefoonnummer welke je kan bellen om hier meer informatie over te ontvangen.

Mocht je hierdoor niet met KPN in zee willen gaan dan raad ik aan om de order zo snel mogelijk te annuleren (normaliter 14 dagen bedenktijd). Ook dit kan via het telefoonnummer op 0800-0402.

Reageer