e mail werkt niet

• 30 november 2011
  • 8 reacties
  • 7332 keer bekeken

ik  heb mijn e mail ingestld correct het wachtwoord ingevoerd maar krijg steeds en fout melding dat mijn wachtwoord niet correct is

kan wel inloggen op webmail met mijn wachtwoord en dat werkt wel

maar outlook dus niet

krijg steeds deze melding

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Welke mail servers heb je ingesteld?

pop.kpnmail.nl en mail.kpn.mail.nl

Reputatie 4
Badge +1
uitgaande mail server moet zijn mail.kpnmail.nl niet mail.kpn.mail.nl zoals je had getypt. Probeer die te veranderen en vertel dan of het werkt:).

helaas  nogniet er staat nu echt pop.kpnmail.nl

en mailkpnmail.nl

Reputatie 4
Badge +1
Vul als gebruikersnaam je volledige email adres in bijv marimm@kpnmail.nl of@hetnet.nl

ikbedoel dus mail.kpnmail.nl netjes met de puntjes op de juiste plaats

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

blijf dus dit steeds zien

je bent een kanjer hoor deze tip werkt bedankt voor je inspanning

Reageer