ik heb mijn e mail ingestld correct het wachtwoord ingevoerd maar krijg steeds en fout melding dat mijn wachtwoord niet correct is
kan wel inloggen op webmail met mijn wachtwoord en dat werkt wel
maar outlook dus niet
krijg steeds deze melding
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Welke mail servers heb je ingesteld?
pop.kpnmail.nl en mail.kpn.mail.nl
uitgaande mail server moet zijn mail.kpnmail.nl niet mail.kpn.mail.nl zoals je had getypt. Probeer die te veranderen en vertel dan of het werkt:).
helaas nogniet er staat nu echt pop.kpnmail.nl
en mailkpnmail.nl
en mailkpnmail.nl
Vul als gebruikersnaam je volledige email adres in bijv marimm@kpnmail.nl of@hetnet.nl
ikbedoel dus mail.kpnmail.nl netjes met de puntjes op de juiste plaats
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
blijf dus dit steeds zien
blijf dus dit steeds zien
je bent een kanjer hoor deze tip werkt bedankt voor je inspanning
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.