Beantwoord

E-mailaccount verwijderen

  • 20 September 2019
  • 8 reacties
  • 4051 keer bekeken

Ik heb nog een emailadres wat door mij nooit meer gebruikt. Ik heb wel het totaalpakket van KPN maar mijn email loopt via hotmail.com. Nu krijg ik elke dag van face book dat ze fb proberen te openen via mijn email van hetnetl..nl. Ik heb even gekeken, maar momenteel heb ik op webmail 200 onzin berichten en wil hier dan ook vanaf. Enig idee hoe ik dat ga doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 September 2019, 10:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Gewoon, selecteren en dan op "verwijderen" klikken. Of zoiets...
Het hoofdadres is niet te verwijderen.
Wel evt. aliassen daaronder.

En andere e-mail boxen en hun aliassen zijn volledig te verwijderen.

Dat kun je allemaal bewerken via https://email.kpn.com.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Peterna, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mailadressen kan je verwijderen in de MijnKPN omgeving of via de directe link die Peter hierboven geeft. Echter kan je het hoofd e-mailadres niet verwijderen, deze zit vast aan je abonnement en contract. Die wordt alleen verwijderd als het gehele abonnement opgezegd wordt. Dat lijkt me ook niet de bedoeling!

Indien je hem niet gebruikt, kan je hem ook verwijderen uit je Outlook.. Dan heb je er daar in ieder geval geen last meer van. Op Webmail helaas wel, maar ik weet niet hoe vaak je dat gebruikt?

Indien ik even voor je moet controleren of het mailadres het hoofd-account is, dan hoor ik het graag. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende e-mailadres bij persoonlijke opmerkingen?
Susan, Ik heb mijn gegeven zoals u mij vroeg aangevuld.
Alvast vr bedankt voor het uitzoeken
gr. Erna.
ik hoor het nog.
Reputatie 7
Badge +21
@Peterna dankjewel! Het mailadres dat je had genoteerd bij persoonlijke opmerkingen was een alias. Deze heb ik inmiddels verwijderd! Er zijn nog 3 mailadressen (1 @hetnet en 2 @kpnmail.nl) in gebruik die eventueel ook nog verwijderd kunnen worden. Maar indien het alleen om deze ging, dan is het bij deze geregeld 😉
Hallo Susan,
ik zou alleen t verplicht te behouden emailadres willen behouden en p@hotmail alleen laten bestaan . Rest mag allemaal vervallen.
Alvast vriendelijk bedankt. Gr. Erna
Reputatie 7
Badge +21
@Peterna, bij deze geregeld! Over het Hotmail account gaan wij niet, dus die blijft gewoon bestaan tot jij hem zelf verwijderd 😉
Heel erg bedankt voor uw medewerking.
bedankt voor uw service.

Reageer