Beantwoord

e-mailadressen aanpassen / wijzigen lukt niet

  • 7 November 2019
  • 23 reacties
  • 194 keer bekeken

Beste mensen wil je naar een andere provider kies dan geen KPN want de service is waardeloos en dan zeg ik het nog zwak ik heb twee mail die staan op deactievatie ik ben al 14 dagen bezig vele uren aan de telefoon 30minuten in de wacht dan heb je misschien iemand die het begrijpt maar kan er niks mee doorgezet naar een collega weer 20 in de wacht die stuur ook weer verder en na 14 dagen nog niks een ding zijn ze goed in geld innen dat is het enigste en de rest nul

 

*Admin: eigen topic aangemaakt .
 

icon

Beste antwoord door Nadia 9 November 2019, 11:52

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ten eerste: Je had beter een nieuw topic kunnen starten in plaats van te reageren op een 6 jaar oud draadje. Dat werkt efficiënter 😉

Ten tweede: Denk dat een KPN moderator je daar wel mee kan helpen als je jouw gegevens in je profiel invult.

Reputatie 7

Ha @lvlomwel, welkom op het KPN forum. Uit je bericht merk ik enige frustratie. En daar kan ik wel inkomen, als je al een tijdje een hulpvraag stelt die maar niet beantwoord wordt. Vertel, wat kan ik precies voor je doen?  

Beste

Ik ben al 14 dagen bezig om wat aan mail te doen er staan twee deactievatie het is toch niet moeilijk om die er uit te halen ja ik ben gefrustreerd zoals ik behandeld word de een lieg nog harder dan de ander.Voor geld weten ze mij te vinden en de service is nul

Badge +19

Tsjonge jonge hoe moeilijk is het nou om gewoon simpel je vraag te stellen. Dit begrijpt toch niemand joh.

Reputatie 7
Badge +24

"mail in deactievatie"

Is mij eigenlijk een raadsel wat topicstarter hier mee bedoelt. Geblokkeerd vanwege spam versturen misschien?

Reputatie 7

Hey@lvlomwel, dat is erg jammer. Ik wil daar voor jou wel even induiken. Ik vermoed dat de topic starter mailadressen in MijnKPN verwijderd heeft. En vervolgens nieuwe aliassen probeert aan te maken. Dat lukt niet, omdat de oude nog niet zijn verwerkt. Als je in je forumprofiel je gegevens invult, de mailadressen erin zet dan kan ik kijken wat er gaande is. Geef je hier dan even een berichtje? 

Ja ik wil wel aangeven wat er  speelt bij de provider KPN vol leugens en bedrog.Je hebt 5 mail adressen bij kpn ik had er 4 waarvan ik er een heb verwijderd dus blijven er twee over want drie had ik al die mogen niet weg.Wat is er gebeurd bij KPN ze hebben 2 mail staan op deactievatie loopt.Dus ik he er drie  + 2 deactievatie dus kan ik er geen bij maken en ik moet eer een bij hebben.Een mede werker vertelde mij dat er een fout is gemaakt van een andere medewerker kreeg ik te horen dat mijn klacht geen prioriteit heeft dus een zakelijk abonnement stelt helemaal niks voor.Ik wilde al weg bij KPN maar dat kost mij dan € 740.-.Ik heb wel mijn laatste betaling terug gevorderd zodra mijn probleem is op gelost dan betaal ik weer.Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt maar heb weinig hoop, als ik van te voren geweten had wat de service was had ik nooit KPN genomen.En ik zal rondom mij vertellen dat ze op moeten passen om KPN te nemen

Reputatie 7

Ik betreur de situatie,@lvlomwel. Heel irritant dat je je al een tijdje niet gehoord voelt. Maar om heel eerlijk te zijn, schiet je wel wat snel uit je slof. Ik merk net op dat je hier 4 dagen geleden ook een topic hebt aangemaakt, waar@Alex_P je ook probeert te helpen. Daarop heb je niet gereageerd.  

Het tegenhouden van betalingen, zal helaas niet helpen. Na een tijdje krijg je extra kosten voor een betalingsherinnering. En in het uiterste geval zullen al je diensten worden afgesloten. Dat is het toch niet waard? Als ik de situatie goed voor ogen heb, kan ik het binnen enkele muisklikken oplossen. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Als je je forumprofiel wilt invullen: naam contractant, postcode + huisnummer en de mailadressen. Dan zal ik daar naar kijken. Ik hoor graag van je! 

Ik wil een klacht indienen maar dat lukt want je krijg als antwoord wegens technische reden kunnen we dit niet in behandeling nemen probeer het later nog eens of bel klanten service.Dat heeft geen zin want je word van het kastje naar de muur gestuurd wat een provider je bent enkel goed om te betalen en voor de rest laten ze stikken lang leven KPN

Ik kan me best voorstellen, dat niemand jou kan helpen als je zo ongestructureerd je probleem beschrijft. Vul je profiel met de relevante gegevens en leg nog eens kort en bondig uit wat het probleem is. Dan weet ik zeker dat Nadia je wil en kan helpen. Want met alleen schelden en dreigen schiet je geen steek op.

Het probleem is dat er twee mail accounts die nu als deactievatie staan die moeten worden verwijderd dat is het hele verhaal en het profiel formulier heb ik ook ingevuld.Jij kan je voorstellen dat niemand mij wil helpen dat heeft niks met schelden te maken ik heb iemand die mij helpt om het op te lossen deze persoon heeft uren aan de telefoon gezeten en netjes uitgelegd wat het probleem is maar KPN beweegt niet en is enkel het geld dat is goed maar de service is beneden nul

Nadia de reden dat ik uit mijn slof schiet. dat komt omdat KPN niet beweegt ik heb hier al 14 dagen elke dag een computer installateur die uren aan de telefoon zit met kpn constant in de wacht ik moet deze man betalen want ik kan het niet en kpn beweegt niet dus raak ik gefrustreerd

Aan allen de gereageerd hebben op mijn verhaal wat mij gigantisch stoort dat mensen reageren op mijn verhaal en niet weten wat er speelt  het zou beter zijn voor dat je reageert vragen waarom ik mijn frustratie hier schrijft.Ik heb een zakelijk abonnement vanwege mijn bedrijf er zijn mensen bij die niet verder kunnen van wegen KPN.Ik heb al 14 dagen een computer installateur die mij helpt om dit probleem op te lossen deze man moet ik ook betalen.Elke dag belt de installeur met KPN staat 30 tot 45 minuten in de wacht en dan heeft hij een persoon en krijg als an woord u moet bij een andere afdeling zijn dus weer opnieuw.Op een dag hadden we een mevrouw aan de telefoon **** die begreep alles en gaf als antwoord ik ga zorgen dat het de volgende dag op gelost is dus niet.Ik ben zo gefrustreerd dat ik allerlei dingen schrijf dat er misschien een persoon in Nederland is die mij kan helpen 

Reputatie 7

Hallo,@lvlomwel. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik mis daarin alleen nog de mailadressen, waarover je vraag gaat.

Ik heb er geen moeite mee dat je boos bent, daarvoor zelfs alle begrip. Maar door de frustratie mis je wel de handreikingen die we je doen. Hier had ik het ogenschijnlijke probleem al door. En hier pakt Alex het probleem ook snel op. Helaas zonder resultaat, want je gegevens waren niet ingevuld. Zonde! 

Op je klantnummer heb ik geen reserveringen op mailadressen kunnen traceren. Als het goed is moet het lukken om een nieuw mailaccount aan te maken. Dat doe je zo;

E-mailaccount toevoegen

Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN.

1. Ga naar MijnKPN
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'
3. Kies 'Informatie & Instellingen'
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'
5. Kies vervolgens jouw nieuwe e-mailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.

Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

Meer informatie op: E-mailadres en e-mailaccount aanmaken of verwijderen

Mocht dat niet lukken, dan hoor ik het graag. 

Admin: tekst aangepast

Beste alleen de twee gedeactiveerd adressen moeten er uit dan is het goed voor mij

Ik heb nu drie mail adressen:

******
******
******

Deze drie mogen niet weg die andere gedeactiveerd mogen helemaal weg.

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens,@lvlomwel. Deze heb ik in je forumprofiel gezet zodat het niet voor iedereen zichtbaar is.

De mailadressen die ik van je heb doorgekregen zijn actief. Er is momenteel op het klantnummer geen reservering meer aanwezig. Als het goed is moet het lukken om een nieuw mailaccount aan te maken. Dat doe je zo;

E-mailaccount toevoegen

Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN.

1. Ga naar MijnKPN
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'
3. Kies 'Informatie & Instellingen'
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'
5. Kies vervolgens jouw nieuwe e-mailadres en wachtwoord
 

Beste Nadia

Wat jij schrijft dat is allemaal al gedaan je mag 5 mail adressen hebben ik heb er nu drie.en twee staan op deactievatie die moeten weg anders kan ik geen nieuw adres aan maken dat is het probleem.Ik ben al 14 dagen met KPN bezig ik heb net weer gebeld 1 uur aan de telefoon gezeten telkens een ander weer in de wacht en  zo gaat het al 14 dagen ik ben radeloos ik heb een zakelijk contract dus mijn. mensen kunnen ook niet verder maar ik moet ze wel betalen dat is mijn frustatie

Reputatie 7

Hey @lvlomwel, zou je het alsnog willen proberen? Wat in nu zie, staat er geen reservering meer. Je kunt nieuwe mailboxen aanmaken. 

Nadia

het klopt wat je zegt ik heb net nog gebeld met Kpn en het lukt nog niet om ze te verwijderen en kan ook geen nieuwe aanmaken 

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom u die mailboxen weg wilt hebben. Je kunt bij elke mailbox 1 (of meerdere) aliassen aanmaken, en dan kun je elk mailadres maken wat je wilt (als het nog vrij is).

Ik wil geen alias het moet een los account zijn want als je een alias doet zijn er accounts samen verbonden en dat moet niet

Reputatie 7
Badge +24

Dan heb je dus 2 email adressen op 1 mailbox. 1 vast, niet aan te wijzigen, en 1 alias. Wat is daarbij het probleem? Je hoeft ze niet alle2 te gebruiken hoor. Je kunt gewoon alleen de alias gebruiken.

Mijn mailboxen hebben allemaal een hoofd adres wat ik nooit gebruik. Allemaal adressen met 3 letter gevolgd door 5 cijfers eindigend op @planet.nl. Nou en, prima toch? Die zijn 20 jaar geleden ofzo automatisch aangemaakt. Ik kon het hoofd adres toen helemaal niet zelf instellen.

Ik heb drie verschillende mail adressen die ik nodig heb en ook gebruik, daarnaast zijn twee mail aderessen die in deactievatie staan dus die moeten weg.Ik wil geen alias adressen omdat er meerde zijn die elk een adres hebbende als ik een alias neem dan zijn ze gekoppeld en dat moet want dat geeft problemen met mijn werknemers.En aangezien bij KPN maar 5 adressen mag hebben kan ik geen nieuwe aanmaken

Reageer