Vraag

E-mailbox stopzetten te vroeg

  • 4 January 2019
  • 1 reactie
  • 219 keer bekeken

Vanwege het feit dat per 03-12-2018 ons abonnement met de KPN is beeindigd wordt er nu, vandaag 04-01-2019, een mail verstuurd waarin wordt verklaard dat per 18-01-2019 de emailbox wordt gedeactiveerd. Wij gaan het voor die tijd niet redden om al onze contacten te benaderen voor het informeren van onze overstap.
Na herhaaldelijk zoeken en vragen, ook bij de nieuwe provide, heb ik de informatie ontvangen dat bij wet de handhavingstermijn hiervan 3 maanden bedraagt.
Uitgerekend zou de e-mailbox naar mijn idee tot 02-03-2019 actief moeten blijven.

Graag lees ik hier of via de e-mailbox het antwoord.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Michel. Ik moet je helaas teleurstellen, na een opzegging worden je e-mailadressen kort erna ook opgezegd. Dit kan ik niet verlengen. Wel ben ik erg benieuwd naar welke wet jij refereert dat dit 3 maanden zou moeten zijn, bij ons namelijk niet bekend. Heb je voor mij een referentie of een link naar de rechtsregel waar je het over hebt? Wij willen uiteraard niet buiten de wet opereren.

Ik hoor graag van je.