Beantwoord

ECO en Wifi knoppen reageren niet

• 15 juli 2015
  • 7 reacties
  • 1425 keer bekeken

Bezit sinds vandaag de Experiabox v9 en wil deze grondig leren kennen. Werkt verder prima op een paar dingen na. Ik wil zelf ad hoc Wifi aan/uit zetten en daar zit een knop voor op de Experiabox. Echter, zowel de Wifi knop als de Ecoknop (die naat Wifi ook de Usb poort uitschakelt) reageert niet. Hard drukken, langer drukken, maakt niet uit.

Ervaringen? Oplossingen? 

Dank en groet.

icon

Beste antwoord door Fred2 15 juli 2015, 22:42

Ik heb zelf ook al mee zitten klooien, je moet de knoppen bijna 20 seconden ingedrukt houden. Als het goed is werkt het dan wel. Suc6
Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb zelf ook al mee zitten klooien, je moet de knoppen bijna 20 seconden ingedrukt houden. Als het goed is werkt het dan wel. Suc6
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Op de V9 kan je ook inloggen ( 192.168.2.254 ) en dan Network > WLAN > Basic > Enable WLAN om wifi aan en uit te zetten.

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

De V9 heeft een ECO lampje toch? Als je 1x op de ECO knop klikt, wordt deze dan blauw?
Zo nee, dan lijkt mij dat deze experiabox niet helemaal werkt, en heb je m.i. recht op een vervangende Experiabox. (Als je gelukt hebt een V10 :))

Robin
Deze setting had ik al in de smiezen . Maar da's onhandig, iedere keer inloggen. 

Niet overdrijven , het zijn er maar 15sec. :D

'T is toch een dingetje om in de handleiding te vermelden. Wie gaat er nu spontaan 15sec. op een knop staan te duwen en dan ook nog eens zo'n priegel speldeknopje op een plastic kastje dat alle kanten op schuift....oh, had ik mijn Fritz!Box maar weer.

Ik ben bang dat met 15sec drukken het toch wel beschouwd wordt als werkend. Of een V10 nu voordelen biedt...

Hahaha sorry voelde als 20 seconden hahaha

Reageer