Beantwoord

Eco funtie uitzetten

  • 16 September 2017
  • 11 reacties
  • 54486 keer bekeken

Ik heb per ongeluk de eco functie op de experia box aangezet en nu werkt de Wi-Fi niet meer. En ik krijg dw eco ook niet meer uitgezet.
icon

Beste antwoord door Marien78 16 September 2017, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke Experia heb je? Wat heb je geprobeerd om Eco uit te zetten?
Wij hebben de v10. En ik heb geprobeerd de eco functie uit te zetten met de knop( zoals in de beschrijving op internet staat.
Reputatie 7
Badge +30
Die knop moet je best lang indrukken, volgensmij
Reputatie 7
Badge +10
Dan kun je inloggen op de Experia (via een bedrade verbinding in huis) en op het tabblad 'WiFi' de WiFi weer aan zetten of kijk bij Instellingen bij ECO.. Zie deze uitleg van Robin https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-v10-veelgestelde-vragen-344379.
Wel vreemd dat de knop op je box niet werkt.
Iedereen bedankt voor de tips/ reacties.
Reputatie 7
Badge +10
Is het gelukt?
Ja hoor het is gelukt. Modem terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nu werkt alles gelukkig weer.
Kort duidelijk antwoord van Robin Flikkema met de minste impact Best langdurig op eco knop drukken en de boel doet het weer op de V10. 👍🏻
De reset knop 10 seconden indrukken is de simpele oplossing.

Hoe zet je de router v10 terug in Fabrieksinstellingen??

Hoe zet je de router v10 terug in Fabrieksinstellingen??

Hallo @Ans_tB met een paperclip in het resetgaatje zolang ingedrukt houden totdat 1 of meer lampjes uitgaan en/of gaan knipperen. Dan meteen loslaten.

Zie ook onderstaande link: