Beantwoord

Een afspraak maken met de technische dienst

  • 23 March 2019
  • 5 reacties
  • 1181 keer bekeken

Mijn tv kon ik doet het niet, of ik kon zelf niet instaleren / aansluiten. Graag wil ik dat een persoon van techniesche dient langs komen om kijken wat aan de hand is of tv aansluiten/ istaleren. Tot horens. Met vriendelijke Groet, H. Killi
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 April 2019, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Techische dienst, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zonder televisie komt te zitten! Ik wil graag iemand voor je aansturen, maar dit kan niet zonder wat aanvullende gegevens. Allereerst ben ik benieuwd of het om een nieuwe installatie gaat, dus heb je sinds kort (internet en) tv van KPN? Of heb je jouw pakket uitgebreid met een nieuwe tv-ontvanger? Dat is namelijk van invloed op de monteur die ik aanstuur. Zou je dit kunnen nagaan? Zou je verder je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Het liefst ook een 06-nummer of bereikbaarheidsnummer, voor de monteursafdeling. Wat je niet kwijt kan in de vakjes kan bij persoonlijke opmerkingen, en het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Verder kan je hiervoor ook contact opnemen met onze telefonische helpdesk: 0800-0402. Daar heb je 'live' contact met een collega en hoeven we niet steeds op elkaars reactie te wachten.
Reputatie 7
Badge +21
@Techische dienst, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken, of heb je het inmiddels via een collega geregeld?
Ik ben nog niet geholpen. Graag wil ik na 14 april a.s. een afspraak maken met iemand van technieke dienst om mijn T instaleren. MVG.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond! Ik help je graag verder 🙂 Ik zie helaas nog niet alle gegevens in het Forum profiel die ik nodig heb. Zou je dit nog kunnen aanvullen? Op het adres heb ik al wel even gekeken, maar hier kan ik (nog) geen KPN abonnement op vinden. Gaat het om een verhuizing? Zou je in ieder geval het adres ook nog even willen controleren?
Reputatie 7
Badge +21
@Techische dienst, ik zie nu wel veel gegevens. Alleen als ik hierop zoek, zie ik een Internet abonnement met Digitenne. Geen interactieve televisie, ook niet nieuw aangevraagd, die zou moeten worden aangevraagd. Gaat het om dit klantnummer in combinatie met het adres? Of gaat het om je Digitenne ontvanger die aangesloten moet worden? Daarvoor sturen we namelijk geen monteur. Heb je misschien iemand in de omgeving die je kan vragen om te helpen hiermee?