Beantwoord

Een bedankje voor de KPN

Afgelopen woensdag 20 maart zou mijn internet worden aangesloten. Dit kon ik niet zelf doen want er moest een extra kastje in bij de aansluiting worden gemonteerd. De monteur zou tussen 08.00 en 13.00 komen. Om 14.30 was er nog geen monteur geweest en ik besloot maar eens te bellen.

Na enige tijd werd ik teruggebeld dat de monteur eraan kwam. Toen hij er eenmaal was vertelde hij dat hij eigenlijk opweg naar huis was en dat hij gebeld was om deze aansluiting toch nog even te regelen.

Dit vind ik nou nog eens service ze hadden mij ook een verhaal op kunnen hangen met de mededeling, over 2 weken bent u aan de beurt u order staat niet in het systeem.

Nogmaals bedankt voor deze afhandeling. 

icon

Beste antwoord door Cornelis 25 maart 2013, 14:51

Beste Marco1269,

We horen vaak over zaken die niet goed en/of fout zijn gegaan en dan een goed nieuws bericht te zien is erg plezierig en zeer zeker voor de afdeling (en de monteur) die het op zich heeft genomen om je onmiddelijk aangesloten te krijgen.

Namens deze mensen dank voor je feedback op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Marco1269,

We horen vaak over zaken die niet goed en/of fout zijn gegaan en dan een goed nieuws bericht te zien is erg plezierig en zeer zeker voor de afdeling (en de monteur) die het op zich heeft genomen om je onmiddelijk aangesloten te krijgen.

Namens deze mensen dank voor je feedback op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer