Een directie die luistert

  • 19 September 2019
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Mijn mobiele abonnementen bij KPN, maar mijn internet bij XS4ALL. Bewust. Niet omdat ik de helpdesk nou zo vaak nodig heb, maar die keren dat ik die wel nodig had er naar een oplossing werd gewerkt. In het verleden bij KPN heb ik echt anders mee gemaakt. Maar vooral omdat ik geen doorsnee consument ben. En andere behoeftes heb. Het gaat me echt niet om het logo op de factuur, maar gewoon om simpele zaken als een vast ip om een beetje SMTP-verkeer mogelijk te maken. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het voor KPN gewoon makkelijker is om één standaard over Nederland uit te rollen. Daarbij de keuzevrijheid van de consument op te offeren. Net zoals men een T65 voor iedereen wel genoeg vond. Eenheidsworst. Het zit in de vezels van het bedrijf. Zo werd XMS opgeruimd, zo wordt XS4ALL opgeruimd. Niet in mijn belang, ik denk dat KPN er niet eens iets mee opschiet, maar gewoon doordrammen omdat men gewoon gelooft in eenheidsworst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jeroen, welkom op het forum.

KPN is, zoals bekend, ervan overtuigd dat dit de beste zet is. Voorlopig verandert er dan ook nog niets. Voorop staat dat door het samengaan van XS4ALL en KPN de klanten uiteindelijk een nog betere dienstverlening en service zullen krijgen. Het productaanbod zal gelijkwaardig of beter zijn. Ik verwijs je ook door naar de e-mail van gisteren die XS4ALL klanten hebben ontvangen.

Laat ik ook vooropstellen dat iedereen zijn eigen mening en overtuiging hierover mag hebben waar ik respect voor heb. Bedankt voor je bericht hier.