Vraag

Een oude storing is er weer, maar ook een groot compliment!

• 21 februari 2018
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Heya!

Vandaag zijn "internetverbeteringen" bij mij thuis doorgevoerd en sindsdien is een oude storing weer opgedragen dus ben ik gezellig aan de slag gegaan en heb ik de servicetools gedraaid om de snelheid te verbeteren. Helaas heeft dit het omgekeerde effect gehad want toen lagen al mijn diensten er uit

Dus wat doe je dan? Gezellig contact opnemen, ik heb via de mijnKPN app contact opgenomen met de klantenservice en toen kreeg ik Sjors te spreken, met die naam had al gelijk een goede eerste indruk 😉 Na het doorlopen van het scriptje is via een factory reset de internet verbinding weer terug te gekomen (Heel stiekem dacht ik dat de herstel knop dat ook deed en ik wist dat het script van de medewerker dit zowiezo ging afvangen dus ach, gewoon contact opnemen 😉 ).

De factory reset had diensten weer hersteld maar helaas is er nog steeds langzaam internet. Ik had Sjors gevraagd of ik het oude topic maar weer zou moeten aanraken en @Paul_ hiermee moeten verblijden maar mijn naamgenoot had zelf een monteur afspraak ingeboekt voor vandaag (Erg snel!)

Daarnaast heeft mijn naamgenoot mij ook 50GB aan data gegeven voor de rest van de maand, waarschijnlijk zal ik het niet nodig hebben maar ik vindt het zeker een goed gebaar om op deze manier klanten tegemoet te komen wanneer er storingen zijn. Mijn complimenten! 🙂

tl;dr:
Sjors heeft mij erg goed geholpen
Zelfde dag monteur
50GB extra data
Netwerk verbetering heeft omgekeerde effect en oude storing is terug
Netwerksnelheid is op halve kracht.

Ik houd jullie op de hoogte. Maar goede dingen moeten zeker ook gemeld worden 😉

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Een kleine update, het probleem is verholpen, een draadje zat los 🙂

De upload is verder ook verdubbeld! 😃
Reputatie 7
Badge +24
Pff, ik was al bang dat we weer vanaf 0 moesten beginnen. 😉 Gelukkig is het al opgelost en ook nog een verdubbeling van de upload. Én het gips is eraf. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Gips er af valt nog wel tegen hoor. De voet is nog wel gebruiken maar ik kan alvast begingen met revalideren 🙂

De verdubbeling van upload is wel heel erg fijn :)

Paul, wil je een Compliment voor Sjors doorzetten? Goede dingen mogen zeker gezegd worden tussen de regen van alle klachten die we mee maken.

Toen de monteur bij mij aanbelde had hij het al opgelost, eerlijk gezegd verwacht ik zeker niet zo'n goede service met een consumenten abonnement 😉
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk wil ik een compliment doorgeven. Komt goed!

Reageer