Beantwoord

Een upgrade met een jaar verplaatst? Is dit normaal?

• 14 september 2016
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ergens rond een maand geleden mijn maximaale intersnelheid gecontrollerd, dit was een toen 18 mbit/sec. Er stond toen ook bij dat het naar 90 mbit/sec werd geupdate in September 2016. Het is nu ongeveer midden september, dus ik controlleerde ik even of er meer data was, maar nu kom ik tegen dat het ineens Q4 2017 is? Dit is erg vervelend om het licht te zeggen, dus is dit normaal of heb ik gewoon pech?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 14 september 2016, 21:38

Ik weet niet of ik voor mijn beurt spreek, maar ik heb bij eerdere identieke vragen gelezen dat Q4 2017 een place-holder is. Dat wil zeggen dat de update opnieuw gepland gaat worden, maar dat hoeft zeker niet Q4 2017 te zijn, kan(zal?) ook eerder zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ja! Q4 2017 is in bijna alle gevallen een placeholder. Waarschijnlijk omdat er iets mis gaat met voorraad, personeel of capaciteit. Zodra dit op orde is zal de upgrade weer ingepland worden.

Verder, je spreek volgensmij nooit voor je beurt. Als je iets te zeggen hebt wat ook maar een klein beetje relevant is, zeg het!
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Ik weet niet of ik voor mijn beurt spreek, maar ik heb bij eerdere identieke vragen gelezen dat Q4 2017 een place-holder is. Dat wil zeggen dat de update opnieuw gepland gaat worden, maar dat hoeft zeker niet Q4 2017 te zijn, kan(zal?) ook eerder zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Ja! Q4 2017 is in bijna alle gevallen een placeholder. Waarschijnlijk omdat er iets mis gaat met voorraad, personeel of capaciteit. Zodra dit op orde is zal de upgrade weer ingepland worden.

Verder, je spreek volgensmij nooit voor je beurt. Als je iets te zeggen hebt wat ook maar een klein beetje relevant is, zeg het!
Badge +3
Like it, like it too 🙂

Reageer