Beantwoord

Eén website via KPN router niet bereikbaar, via mobiel internet wel

  • 21 October 2021
  • 9 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb een probleem dat vanaf maart 2021 opeens één website niet meer bereikbaar is vanaf thuis (op welke werkplek /tablet dan ook), maar via 4g wel te bereiken of vanaf andere verbindingen.

Daarom denk ik dat er iets is als een probleem met de router van KPN? is dit herkenbaar? Of de ontvangde website moet iets aanpassen. Heeft iemand hier ervaring mee? De antwoorden die ik vond op forum is van een paar jaar geleden. Dank voor jullie hulp, en plaats maar eventueel in een goede Thread :-)

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door wjb 21 October 2021, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @gertjan35 , welk website gaat het om?

 

Er zijn een miljard websites. Gokken gaat het niet worden hier.

→ Mogelijk heb je er door veelvuldig bezoek een IP block opgelopen. (evt. veel refreshen bv.)

Reputatie 7

Vaak ik dit te wijten aan foutieve configuratie van IPv6 aan de server zijde.

Dank jullie wel. Het betreft de site van mijn muziekvereniging. Dus die bezoek ik nogal eens (wilhelminabedum.nl) 

@wjb is er een tip die ik door kan geven de beheerder van de site? wat zou je adviseren?

 

Nav de opmerking van @wjb .

Zet je modem eens op IPv4. Kan je de site dan wel bezoeken?

Reputatie 7

In dit geval lijkt het niet aan IPv6 te liggen want het domein heeft geen IPv6 adres.

Ik kom gewoon op die website.

 

Reputatie 7

De site heeft geen geldig ssl certifcaat voor https.

Dat is toch wel iets om aandacht aan te besteden.

 

 

Hoi @gertjan35 : Ben je iets opgeschoten met de antwoorden? Was je IP misschien geblokkeerd?