Beantwoord

Eerder aansluiten op nieuwe adres

• 16 december 2017
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ben zojuist verhuist naar me nieuwe woning 2 dagen eerder is mogelijk dat lijn eerder omgezet word??
icon

Beste antwoord door Paul_ 19 december 2017, 12:07

Ha Machiel, ik neem het even van Koen over aangezien hij vrij is. Ik zie de verhuizing gepland staan voor morgen (met een monteur). Ik kan dat helaas niet verplaatsen naar vandaag dus het is echt nog even wachten tot morgen. Verder ziet alles er goed uit in ieder geval. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

ps. per ongeluk ook via privébericht verstuurd. Beetje dubbel, excuses daarvoor.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Machiel, goede vraag! Heb je internet via koper of via glasvezel op je nieuwe adres? Reageer op m'n privébericht , dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Ha Machiel, ik neem het even van Koen over aangezien hij vrij is. Ik zie de verhuizing gepland staan voor morgen (met een monteur). Ik kan dat helaas niet verplaatsen naar vandaag dus het is echt nog even wachten tot morgen. Verder ziet alles er goed uit in ieder geval. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

ps. per ongeluk ook via privébericht verstuurd. Beetje dubbel, excuses daarvoor.
Reputatie 7
Badge +23
Is het allemaal gelukt met de verhuizing? Technisch is ie hier helemaal afgerond in ieder geval.

Fijne feestdagen!

Reageer