Beantwoord

Eerder glasvezel toch weer monteur?

  • 17 February 2019
  • 9 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb altijd glasvezel abonnement zilver gehad. Na contact met KPN is het abonnement gewijzigd omdat ik goedkoper uit kon zijn volgens KPN. Goed dat er meegedacht wordt maar wat er niet bij gezegd was is dat ik dan geen glasvezel abonnement meer had en internet dus supertraag werd.
Na contact hierover met KPN is het abonnement weer omgezet naar glasvezel, maar........ wat schetst mijn verbazing: er moest echt een afspraak met een monteur gemaakt worden.......terwijl alles al aangesloten is omdat wij eerder op glasvezel hebben gezeten.
Hebben jullie hier voor mij een verklaring voor?
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 February 2019, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @W.Zuidijk, welkom! Wat een bijzondere situatie! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag.
Gegevens zijn ingevuld in mijn forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie inderdaad de monteur staan! Het is me niet duidelijk waarom die langs gaat komen, maar ik kan dit niet meteen annuleren. Je geeft aan dat glasvezel komt te verdwijnen, maar dit is niet het geval. Je gaat van Alles in 1 naar Internet + TV en dat wordt ook gewoon op glasvezel aangeboden. Merk jij op dit moment dat de snelheid anders is? Zo ja, wil je eens een bekabelde speedtest doen? Wat komt daar dan uit?
Goedemorgen,

Ik denk dat je het niet goed begrijpt of ik heb het niet goed uitgelegd.
Je zegt dat ik zeg dat de glasvezel komt te verdwijnen. Met alle respect dat is niet wat ik bedoel.
Eerst had ik glasvezel abonnement/verbinding, toen op advies van KPN ander abonnement en is mij nadat ik aangaf dat de verbinding heel traag is dat ik nu niet meer op glasvezelzit dus wilde ik weer terug naar mijn oude abonnement. (Glasvezel)
Ik heb vorige week begrepen dat jullie op afstand ook kunnen bekijken wat de snelheid is waar de client op zit. Ik ga het bekabeld proberen ik ben bang dat dit niet gaat lukken.
Hierbij de speedtest
Bekabeld: Download 31,0 Mbps. Upload 8,0 Mbps
Reputatie 7
Badge +21
Het kan zijn dat je nog een oud glasvezelmodem hebt die slechts 100 Mb aan kan.
Dan moet de monteur wel komen om een sneller glasvezelmodem te monteren.
Ik laat de monteur gewoon komen dan kan hij het beoordelen.
Dank voor je reacties.
Reputatie 7
Badge +30
Dat lijkt me het beste inderdaad. Mocht de monteur er niet uitkomen of zijn er daarna nog andere vragen, schroom dan niet om je weer te melden.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat de monteur inmiddels is geweest! Ik zag ook dat deze nodig was omdat je een andere technologie voor glasvezel ging gebruiken. Je bent nu van EOF naar GOF gegaan, zodat je nog sneller internet hebt. Merk je daar ook al iets van?