Beantwoord

Eerder verhuisd dan verwacht en dus nog geen verbinding op nieuwe adres

  • 25 June 2022
  • 8 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo,

Wij zijn eerder verhuisd dan verwacht. Een vriend heeft onze Xperia box al aangesloten. Is het mogelijk dat jullie het adres aanpassen? 

 

Met vriendelijke groet,

Chantal

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 July 2022, 07:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Chantalvz23 , hadden jullie de verhuizing tijdig aangevraagd?
Als er een datum gepland wordt, ligt die in de regel vast. Je kan maandag vanaf 08:00 uur bellen met KPN via 0800-0402 en vragen naar afd. verhuizingen. Die kunnen bepalen wat mogelijk is.

Wat ik zelf had gedaan voor mijn nieuwe buurman is tijdelijk een gastnetwerk geven. Misschien kunnen je buren dat ook voor je doen tijdelijk. Heb je in iedergeval internet daar. Gelukkig heeft iedereen tegenwoordig ook een internet bundel op mobiel dus dat is sowieso al handig, alleen zou er dan geen youtube of netflix op kijken.

 

Ik hoop dat het lukt om de verhuizing te vervroegen, dus zou zeggen meteen bellen zodra het kan 

Dank voor jullie reacties. We gaan morgen bellen!

Reputatie 7

Hoi @Chantalvz23, welkom bij ons op het forum. Dat je eerder al in je nieuwe huis terecht kon is erg fijn! De datum van het signaal kan over het algemeen wel naar een later moment verplaatst worden, maar naar voren is dat lastiger. Heb je daar inmiddels al telefonisch contact over gehad en is het daarbij verduidelijkt?

Met de gegevens op je forumprofiel zie ik geen notities over een gesprek staan. Wel zie ik dat de verhuizing gepland is voor aanstaande maandag.

Hallo,

We hebben in de tussentijd extra data gekregen via uw collega! Het was inderdaad niet mogelijk om het adres al eerder aan te passen voor het signaal, dus de datum is blijven staan. 

Mvg,

Chantal 

Reputatie 7

Op die manier is het een goede tussenoplossing inderdaad. Ik ga er vanuit dat alles maandag op de opleverdatum zal werken. Als dat niet zo is of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden 🙂

Reputatie 7

Zo te zien is de aansluiting nu helemaal overgezet naar het nieuwe adres @Chantalvz23, ik zie 'm niet meer staan op het oude adres. Wel zie ik daar nog 1 mobiel nummer staan, het adres daarvan lijkt nog niet te zijn gewijzigd. Je kunt het factuuradres van dat nummer in MijnKPN aanpassen naar het nieuwe adres, door dat te doen zullen de Husselvoordelen niet vervallen. Om die te behouden moeten de adressen van alle daarbij aangemelde adressen gelijk zijn.

Dank voor je herinnering. Heb het aangepast