Beantwoord

Eigen Cisco en Access point

• 26 februari 2013
  • 1 reactie
  • 7799 keer bekeken

Ik wil graag een alles in één pakket met glasvezel aan laten leggen. Dan kan volgens de postcodecheck. Echter zit ik met een vraag: is het mogelijk om achter je experiabox een eigen router en accesspoint aan te sluiten? Ik heb namelijk zelf een Linksys E2000 met Tomato firmware met daarop geavanceerde access restrictions rules (3 pubers in huis 😉 en daarnaast een hele mooie Engenius Access point welke een zeer krachtig zendvermogen heeft. 

Als het kan hoe moet dan dan? Wat is dat Experiabox dan voor een apparaat? Is het een modem/router? Of alleen een modem? Is de router uit te zetten? Welke gegevens heb ik daar dan voor nodig ?

Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee. Zojuist melde een medewerkerster van de klantenservice wel dat het mogelijk was maar niet hoe. En jullie begrijpen dat ik dit wel zeker wil weten.

Bij voorbaat dank,

Cees

icon

Beste antwoord door Liesbeth_ 27 februari 2013, 10:37

Beste cslekniws,

De Experia Box is een modem/router. Het draadloze gedeelte kan je uitschakelen in de webinterface van de Experia Box. Deze kan je de eerste keer zonder wachtwoord benaderen, hier kunnen we je later bij ondersteunen op het moment dat duidelijk is welke Experia Box je hebt aangesloten.

Het is mogelijk om externe apparatuur aan te sluiten achter de Experia Box. Ik kan je vanuit de helpdesk hier niet bij ondersteunen, maar mogelijk kunnen andere forumgebruikers je hier verder mee helpen.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Beste cslekniws,

De Experia Box is een modem/router. Het draadloze gedeelte kan je uitschakelen in de webinterface van de Experia Box. Deze kan je de eerste keer zonder wachtwoord benaderen, hier kunnen we je later bij ondersteunen op het moment dat duidelijk is welke Experia Box je hebt aangesloten.

Het is mogelijk om externe apparatuur aan te sluiten achter de Experia Box. Ik kan je vanuit de helpdesk hier niet bij ondersteunen, maar mogelijk kunnen andere forumgebruikers je hier verder mee helpen.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reageer