Beantwoord

eigen community maken

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Badge
Hallo.
kan je bij KPN een eigen community aanmaken?
bij mijn vorige provider, kon dat wel.
Met een community, een eenvoudig te maken website.

gr, Wim en Lia
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 January 2019, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom terug Wim en Lia! Ik heb even gespiekt in je vorige topic naar wie je vorige provider was zodat ik een beter beeld heb van wat je bedoelt met je vraag. Je kunt ook bij KPN een eigen website maken, maar niet op de makkelijke manier zoals bij Zeelandnet.

Je leest op deze pagina meer over het maken van een homepage. Als je ook een homepage wilt gaan maken, laat het weten. Dan activeer ik hem hier voor je. Je kunt dan zelf met een FTP-programma je bestanden uploaden.
Badge
Beste Erik.
je moet eerst contact maken met kpn?
Het activeren van je homepage kan helaas niet online. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice.
Beetje te veel omslachtig zo.
Dat is echt een min punt!
Dus, ik zie er voorlopig maar vanaf.
Het KPN abbo zal maar voor 1jaar worden, loop tegen meer tegenslagen aan.
Ik had er meer van verwacht, en ik ben nog niet aangesloten !!
Reputatie 7
Badge +30
Het activeren kan ik voor je doen, en heb ik bij dezen voor je gedaan. Als je dan ook alsnog met de homepage aan de gang wilt, dan kan dat nu :)

Als je graag een website zou willen maken op een manier die meer lijkt op hoe het bij Zeelandnet gaat, dan zijn daar wel opties voor online. Via sites zoals wordpress.com, wix.com of webnode.nl kun je, over het algemeen gratis, basiswebsites maken. Met dan betaalde opties als je er meer mee wilt doen. Voordeel van dergelijke sites is dat ze niet afhankelijk zijn van je provider. Als je dan wisselt van provider blijft je website gewoon bestaan.
Badge
Hallo Erik.
omdat mijn werkgever geen zaken meer wil doen met Zeelandnet, moesten we wel over.
en! Omdat er maar 1kabelboer in Zeeland is, bleef er weinig providers over.
uiteindelijk betaal hij ons abonnement aan ons terug.
Ik zal het wel eens bekijken als de 25 ste onze aansluiting wordt geleverd.
Erik, heb je een link voor die homepage?
gr, Wim
Reputatie 7
Badge +30
Het homepage adres is home.kpn.nl/gebruikersnaam. Waarbij je het woord 'gebruikersnaam' vervangt door het deel van je mailadres voor de @.