Eigen modem de Sitecom WLK-1500, kan dit?

• 5 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8177 keer bekeken

Ik wil graag ipv de thomson thomson tg789vn, ik ben hier namelijk niet tevreden over. Nu wil ik een eigen modem kopen en er op aan sluiten thomson tg789vn. In de huidige thomson tg789vn zit alleen de dsl kabel en een lan kabel.

Bedankt,

sj1234

2 reacties

Reputatie 2
Volgens mij is dit niet mogelijk, KPN voert af en toe updates uit aan de modems en KPN zou (als je er een ander modem wordt gebruikt) niet meer in kunnen. Dit houdt ook in dat het nieuwe modem ook moet worden voorzien van firmware van de KPN. Niet elk modem is hiervoor geschikt. Je kan wel achter je internetmodem wat je nu hebt hem erachter hangen, maar je bent en blijft afhankelijk van je 1e modem wat je nu hebt, instellingen zul je in het 1e modem moeten maken voor de 2e! kortom: Mijn inziens: Niet een ander modem kopen.

Reputatie 5
Badge +7
Als je uistluitend internet gebruikt (geen tv of telefonie dus) dan kan dat gewoon. Geen probleem. Echter, bij storingen is er geen support op andere modems dan die van KPN, dus vraag 1 zal dan zijn op de experiabox te installeren. Hou hem dus wel achter de hand.

Heb je echter InternetPlusBellen of Alles in één, dan zit je vast aan je experiabox...

Reageer