Beantwoord

Eigen router gebruiken

  • 16 April 2019
  • 32 reacties
  • 1474 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
De v8 volgens mijn en het is voor de ps4
Stel de Netgear in als accesspoint (zie link van peeter-keetfm).
Ik zal het vanavond is proberen bedankt!
Reputatie 7
Badge +24

Hoi ik wou sneller verbinding hebben ook omdat onze tv vaak wegvalt. En voor het gamen wou ik het gebruiken.en ja we hebben glasvezelIk neem aan dat je de snelheid via wifi bedoelt immers een bekabeld aangesloten PC zal altijd zo ongeveer de gecontracteerde snelheid moeten kunnen halen, je hebt immers glasvezel.

De TV zou nooit weg mogen vallen, welke Experia Box heb je nu?


Als ik alles hierboven lees lijkt het me dat wij in dit geval beter kunnen gaan kijken waarom het niet goed werkt. Met glasvezel en zelfs met de V8 zou dit moeten kunnen.

Welke snelheid haal je als je hier een test uitvoert? Is dit via WiFi of kabel?

Hoe heb je de ontvanger van de tv aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in je stopcontact?


Het porteren van het telefoonnummer binnen een Alles-in-1 abonnement wordt door KPN gezien als het stopzetten van het gehele Alles-in-1 abonnement.

En

Stukje off-topic, maar dit is niet het geval. Je abonnement blijft dan gewoon doorlopen in de huidige vorm. Dat is wel bij ISDN het geval als het hoofdnummer wordt geporteerd.
Reputatie 7

Het porteren van het telefoonnummer binnen een Alles-in-1 abonnement wordt door KPN gezien als het stopzetten van het gehele Alles-in-1 abonnement.En

Stukje off-topic, maar dit is niet het geval. Je abonnement blijft dan gewoon doorlopen in de huidige vorm. Dat is wel bij ISDN het geval als het hoofdnummer wordt geporteerd.

Toch zijn er meerdere gevallen bekend waarbij het porteren van het telefoonnummer er toe heeft geleid dat het hele Alles-in-1 abonnement door KPN werd stopgezet, to grote verrassing van de abonnee. Er zijn hier op het forum wel een aantal voorbeelden van te vinden.

Voorbeeld:


Bron.
Reputatie 1
Badge
gebruikt u de netgear als vervanging (als in, modem weg, router als vervanging) van uw modem, of gebruikt u het als een router "ernaast", in dat laatste geval zou het redelijk makkelijk moeten zijn om de router aan te sluiten
Rouder ernaast
Tis gelukt heb de netgear router op de Experia aangesloten. Heb Wi-Fi via de netgear router